• Pumpkin

    Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med FlörtDåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pumpkin
    Snitte: Middagen kommer ju att ta sin tid, räkna med 2-3 timmar minst. Tror inte ni behöver planera in något mer faktiskt, tror det löser sig efter hand

    Nu är jag så galet sugen på vår resa till USA, så just nu skulle jag kunna länsa bröllopskontot och dra dit istället
  • Anja 19 juli 2008

    SHIT vad ni har skrivit och jag, min stackare, är på jobbet!!!

    Nu har jag suttit och läst i TJUGO minuter och kommer inte ens ihåg allt jag ville svara på

    Men Annettan

    Jag vill absolut fotas före bröllopet. Jag vet med mig att jagkommer att gråta ohc bli väldigt påverkad vid ceremonin och jag vill ta fotona när jag är nysminkad och fixad, innan tårar förstört make-upen och innan folk kastat ris på mig (om nu någon gör det trots att vi kommer be dem att blåsa såpbubblor istället) och innan jag ohc Daniel kysst varandra vid altaret så att läppglans/läppstift eventuellt blir lite "fult".

    Jag bryr mig inte alls om det där med att inte se varandra innan, för vi ska inte ha överlämnande eller nåt sånt coh då faller ju lxiom den seden oxå på nåt vis

    Bara man inte visar upp klänningen INNAN den stora dagen... (vilket jag inte heller kommer kunna låta bli) *asg*

  • Anja 19 juli 2008

    Jag har varit iväg och köpt min skrivare-allt-i-allo-maskin men de var tvungna att beställa den så jag får den inte förrän på onsdag, suck... Det blev 610:an pumpkin... 1990 kr på mediamarkt

    Och sen har jag varit på panduro outlet i malmö och köpt mer pärlemoskimrande vellum och en massa roliga stickers, fina saker att sätta i min bröllopsklippbok, hihi, såååå roligt jag ska ha med den sen.

    Längtar

  • Anja 19 juli 2008

    Vad gäller bröllopsfesten så förlitar jag mig HELT på mina toastmadames. jag tnäker att med fri bar, en massa glada människor och alkohol, band som spelar en massa go musik så skulle det förvåna mig om folk börjar gå hem!

    VArför skulle dom?

    Man går ju inte hem från en vanlig fest även om där enbart är chips och ostbågar och rödvin på menyn lixom???

    Människor gillar att festa och är det en bröllopsfest så är det ju extra festligt Ha inte prestationsångest över festen.

  • Pumpkin
    Anja: Gå till Panduro igen och köp massor till mig också

    Vi ska nog beställa skrivaren på nätet, såg att den var listad som beställningsvara på många "riktiga" butiker.
  • AnneiLund

    Anja:
    Precis samma anledning som varför jag inte vill fotas efter vigsel...jag kommer säkert böla och ris och annat mög som sabbar min frisyr....dessa fula vita korn ska inte få synas i bild så fotografering...helt ok, men INNAN vigsel!

    Nä....nu vrålar magen av hunger...dax att hämta hem thai mat, Anders är på väg hem från Sturup. Ska bli mysigt att träffas...och NEJ...ska INTE se på Lets Dance....

    Ha en fin kväll tjejer!

    Thank God its friday!

  • AnneiLund

    Pumpkin:
    Fiskars skäraren som du köpt...vad kostade den?

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.