• Pumpkin

    Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med FlörtDåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pumpkin
    20080614: Precis såna hade jag tänkt göra!

    Hur har du gjort fickorna? Klistrat på ett skårat brunt ark eller?
  • Flamora
    AnneiLund skrev 2008-01-11 14:48:32 följande:
    HA alla här klart för sig var bröllopsnatten ska spenderas?Vår lär iallfall bli billig...suck....en tröst i sammanhanget kanske?
    Vi har bestämt oss för att sova hemma på bröllopsnatten och åka på resa ganska snart efter bröllopet. Lite tråkigt, men det är så mkt annat att lägga pengar på.
  • 20080614

    Pumpkin: Papprena är scrapbookingark tror jag (är inte så bra på papper och sånt). Har delat ett ark på hälften och sen gjort två kort av det. Fickorna är av samma papper. Skar ut rektanglar som jag klistrade fast. Kan tipsa om ett lim som heter pritt roller om du ska göra samma sak. Är lite svårt att få det att fästa ordentligt med tanke på att man ska ta upp lapparna kanske flera gånger.

    Papprena är köpta i Uppsala. Var bor du?

  • Pumpkin
    20080614: Antar att det är 30,5x30,5 ark du köpt, finns på de flesta scrapbookinghandlar Har lite svårt att hitta rätt färg dock, även om jag hittat ett rätt tufft nu som är mörkbrunt och glänser lite

    Bor i Södertälje
  • Bellanote

    20080614 fick mina cellofan kuvert idag som du tipsade om, det blir så jädra bra.. men är osäker på ni vad jag ska ha i info bladet hade ett klart men är så oäker om det räcker..

  • AnneiLund

    20081614:
    Jag lyfter på hatten....fan vad snygga.....ser sjukt proffsigt ut....MY GOD...det tror jag inte jag fixar...verkar svårt med fickorna på vänster sida....men Mmmmmmm...snyggt!!

    Vi gifter oss ute på

    Flamora:
    Ja jag kan förstå att mammas bäddsoffa inte lockar

  • Bellanote

    Lite information som är bra att veta inför
    vår Bröllops dag.

    Vår Bröllops sida
    bridetobe.weddingannouncer.com

    Våra toastmasters kommer
    även att fungera som värd par.
    Kerstin & Andreas
    Madeleine & Mika
    De tar gärna emot lekförslag eller tal
    information eller annat skoj som ni vill
    dela med er utav under Bröllopsfesten.

    Hoppas att det går bra
    Att vi en tia tar
    För var dryck i vår bar!

    Vi älskar barn , dom är en gåva
    men denna kväll får dom stanna hemma och sova
    En lång middag med tal är inte deras förstahandsval
    Så under denna vuxna akt
    har dom roligare hos en barnvakt
    Men om bröstet måste amma
    får de givetvis följa med sin mamma

  • Bellanote

    där har vi våran info, vad har jag misaat??? jo numrena står med så klart till namnen men tog bort dem nu som ni fattar.

  • 20080614

    Pumpkin: Är den färgen vi har ungefär åt rätt håll? Vet tyvärr inte vad den heter men du kan ju ringa collection i uppsala och fråga om du är intresserad. Tror bara dom har den bruna. Och en mörkbrun som skiftar mot guld. Är det den du sett? Den är verkligen jättesnygg!

    Jag blandade lite blanka skimrande papper och lite matta. Kännss om det blev väldigt bra. Känns lyxigt utan att bli för mycket glitter (är inte så glittrig av mig annars).

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.