• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • tolonta

    Åh, jag kommer nog använda min brudklänning igen. Om det så bara är att prova den då och då för att se om den fortfarande passar... Om jag någon gång får en dotter kanske hon vill använda den. Och vill hon inte använda den så tycker hon nog det är roligt att prova den (jag tyckte det var skoj att prova min mammas brudklänning, även om den inte passar mig varken i form eller stil...)

  • 08 juni
    tolonta skrev 2008-02-14 15:35:11 följande:
    Åh, jag kommer nog använda min brudklänning igen. Om det så bara är att prova den då och då för att se om den fortfarande passar... Om jag någon gång får en dotter kanske hon vill använda den. Och vill hon inte använda den så tycker hon nog det är roligt att prova den (jag tyckte det var skoj att prova min mammas brudklänning, även om den inte passar mig varken i form eller stil...)
    vilka färger går ditt bröllop i
  • Pärlhönan

    I galleriet finns tårta med solrosor.


    tolonta skrev 2008-02-12 22:34:16 följande:
    Bröllopsresa skulle jag också vilja boka... Kanske ska börja operation bearbetning...?Tårta håller jag på att leta dekoration till (ska beställa på Gitas tårtor)... Om någon skulle råka snubbla över någon bröllopstårta med solrosor på så hojta gärna till Provsmakning av tårtor låter jättegott
  • Mickes tös

    Nu är det bestämt, det blir den klänningen jag hade tittat på, kommer att bli kanon...

  • Mickes tös

    jag har en som jag kan lägga upp tillfälligt, för jag vill inte att alla våra gäster ska få se den... men jag redigerar bort ansiktet så kanske de inte ser att det är jag

  • Mickes tös

    så, nu finns de i mitt galleri, de är inte jättebra, men ni får ett hum om hur det ser ut, den behöver sys in lite vid bysten, annars kanon.

  • tolonta

    Snygg klänning!

    08 juni: Vi har tema blått och solrosor... Jag har blandat in guld och gräddvitt också, av praktiska skäl.

  • Mickes tös

    Tack! Jag hade väl knappast väntat mig något annat , ni hade ju knappast skrivit jätteful , men men det är jättekul att ni tycker att den är fin ...

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2