• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • Novemberbröllop08

Aaa, trevlig ses i shoppingvimmlet dårå, annars til fikat.

• Mickes tös

"Risken" är nog att jag också hamnar på stan... ingen motivation över huvudtaget för tillfället...

• FruFA
    Novemberbröllop08 skrev 2008-02-22 12:46:20 följande:
    Aaa, trevlig ses i shoppingvimmlet dårå, annars til fikat.
    Kul !
  • FruFA

Jaaaa, visst är motiovationen att jobba/plugga(du pluggar, eller hur?) LÅG på fredagseftermiddagen?!
    Man vill bara ha helg!!

Mickes tös skrev 2008-02-22 12:49:07 följande:

"Risken" är nog att jag också hamnar på stan... ingen motivation över huvudtaget för tillfället...
  • Mickes tös

Ja jag hade trott att motivationen skulle vara bättre om jag satt på skolan istället för hemma (som typ alltid är dödsdömt), men det är nog som du säger att eftersom det är fredag så är det hopplöst

• FruFA

Nu loggar jag ut & slutar jobba för denna veckan
    Vi ses senare, tjejer!!

• le dauphin

Det var ett tag sedan jag kunde tänka på bröllopet men nu är nya lägenheten renoverad och vi har flyttat så det är bara bröllop i huvudet de resterande 10 veckorna som vi har kvar innan vi säger ja 3:e maj 2008 i Stenums kyrka.

Ska upp till Skara i helgen för att träffa de som har Götala Herrgård för att bestämma meny och vad vi ska ha för tårta m.m. Efter det ska vi träffa floristen för att bestämma vilka blommor jag ska ha i buketten. Färgtemat vi har på bröllopet är chokladbrunt och blått så det är riktlinjerna för buketten.

Anmälningarna till bröllopet börjar komma in. Hindersprövningen läggs på posten imorgon. Festprogrammet är nästan klart det är bordsplacering som saknas och vigselprogrammet är också snart klara. Vi behöver bestämma utgångsmusik och vilken text som ska läsas.

Det är många små saker kvar att fixa och en del större som t ex ringar, frack o s v.

Är det någon som har tips om DJ eller erfarenhet av Discoservice.nu?

Finns det någon som har tips om vart man kan vända sig för att få reda på vad en limo kostar?

Vi har pratat lite om att åka MC och sidovagn från kyrkan. Finns det någon som har tips om vart man kan vända sig för att hyra sådan transport?

• Marsaphir Marlean

Måste bara fråga om det är någon mer här inne som gifter sig 16 Augusti?

• rosalin

hej hej
    jag tittar in en snabbis nu när jag slutat springa mellan toan och soffan... magsjuka här.
    Jag hann iaf prova klänningar igår innan det bröt ut och nu har jag köpt en klänning. Denna blev det (tror att det var den) www.lilly.dk/kollektion.php&eid=1&id=416 Fast den var snyggare på mig Sen ska jag ha den i offwihte (ä, hur stavas det?)

Hade ni kul på fikat igår? För det var väl igår?

• Mickes tös

jupp, det var kul och väldigt trevligt
    Fin klänning, vad kul att du har hittat en du tycker om

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2