• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

    Längtar till våren, så vi kan sitta på uteserveringar och vinna massa Quizar!!

  • Frujj

    Ikväll ska jag på intervju. Ska bli intressant. Det är inte ett traditionellt sånt jobb till den utbildningen jag har. Får se om det är "nåt att ha"


    (eller om dom vill ha mig förstås... ))

  • FruTez

    Frujj: Oj, nya marker! Ska bli intressant att höra imorgon hur det gick!

  • Nides

    Linum; krya på dig. Hoppas att du könner dig bättre snart.
    Jag hade nog struntat i det. Som frujj säger så vad hon förmodligen avundsjuk.

    Frujj: Lycka till ikväll. Håller tummarna.

    Tezz: Du kan kolla på mitt CV oxå om du vill.

  • Ab fab
    Linum skrev 2008-01-03 11:42:28 följande:
    Toastmadamen gick fram till henne efter vigseln och frågade vad hennes relation till M egentligen var. S berättade att hon är sambo till marskalken och god vän med både bruden och brudgummen. Toastmadamen frågade då om det inte vara så att hon och M hade haft en sexuell relation innan giftermålet eftersom hon hade rött på sig på bröllopet... HALLÅ! Hur kan man ens fråga en sådan sak! OM det nu hade varit så, så har väl ingen annan med det att göra?! Detta kommer alltså från en människa som har urringningar ner till naveln i vanliga fall och noll klädsmak (typ white trash). Hur hon hade lyckats hitta en smakfull klänning för en gångs skull till vårt bröllop är en gåta för oss.Vad göra? Ska jag ta upp det med henne eller bara strunta i det? Hon var ju riktigt osmidig..
    men kära någon... varför skulle hon bry sig om inte ni gjorde det. och förövrigt säger magdalena ribbing att det är trams att man inte skulle kunna ha rött på bröllop. jag skulle ju kunna ha kräft att R.s ex fru hade rött o inga av mina ex hade rött heller ... fniss

    gärna fika nästa vecka. tisdag skulle funka bra tror jag.

    o musikquizz- va kul. min mamma kommer älska dig om det kan bli hennes födelsedagspresent med ett eget melodikryss. skall vi quizza på tisdag? paddington i Lunden har quizz då
  • Linum

    Abbe: Fånigt eller hur? Jag ska bara knåpa ihop frågorna, så får du korsordet sedan.

  • Ab fab

    så jäkla dumt så det är inte sant. skit i henne!

    jag komponerade meny nu. Min nyss 50-år fyllda väninna som hatar att bli äldre o att fylla år skall komma på middag. Inte för att hon fyllt år utan för att det är trevligt att träffas.

    misosoppa
    *
    ångkokta dumplings men plommondipp
    *
    sallad med asiatisk inspiration(gurka, cashewnötter o sweet chili)
    *
    fläskfile med hosinsås och sesamfrö, ingefärsyoghurt
    *
    ananas och mörk choklad

    japansk öl, sake och japansk whisky

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...