• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Bauti

    Hej i stormen!

    Jag med min sjukersättning kom på 11%, inte illa att vara så rik!?!?

    Har irrat omkring i stan och letat tunna ljusa bomulsbyxor. Kan meddela att det fins inga i hela Göteborg.

    Skall iväg och få en underbar vax behandling, NOT *aj*
    Men snart skall jag blotta mina vita ben i solen så det är ett måste.

  • Carma07

    Frujj: Har svarat dig.

    Bauti: Fel årstid att leta efter det. De kanske säljer i massvis dit du ska.

  • Carma07

    Bauti: Åh, jag börjar bli avundsjuk på dig. Vad härligt att få lämna allt här hemma ett litet tag och få lite sol och värme. Vilken dag är det ni åker? Jag ska tänka lite extra på er då.

  • FruTez

    Frujj: Menar du vecka 10? Alltså typ 7 Mars? Sååå långt fram? Jag vill ju träffas innan... *snyft* Vems tur i bröllopsträffordningen är det efter Frujj? Är det Bauti?

  • Frujj

    Tezz: ja v 10 i mars.. hmm men klart vi ska träffas innan det oxå! Tänker du på "bröllopsfikan" den kanske vi ska ta innan... hmm blir segt annars
    Ska maila runt o höra med er snart.

    Bauti: Ha en uuuuunderbar resa!!!

  • FruTez

    Frujj: V. 10... tänkte du på en vanlig fika eller på "brölloppratardagen" (som den som var hos Nibla) Där du då får visa kort och prata hur mycket du vill om ert bröllop utan att skämmas?

  • Carma07

    Tezz: Tror Frujj menar att det är hennes bröllopsvisardag. Klart att vi ska fika några gånger innan dess.

  • FruTez

    Carma: oki doki! Jg tänkte nämligen bara på att i denna farten så kommer vi nog att ha Treårig bröllopsdag innan det blir dags! Hihi! Det kanske är lite extra kul att ha bröllopsvisardagen, ändå ganska så färskt i minnet... men det är ju bara jag det! Hihi! Jag säger som en klok kvinna (bauti) brukar säga *blubb* *blubb*

  • Carma07

    Tezz: Men inte behöver vi väl stressa oss igenom det. Vi har ju hela året på oss. Tror inte att det kommer att ta sååå lång tid som tre år. Du får ändå tänka på att jag inte har fått mina kort ännu och ska vi stressa på kommer jag inte att ha några att visa. Och sedan är det en fördel om man tar en dag som passar värdinnan.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...