• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • Telemarkgrrl

    Hej Pela!

    Jag har faktiskt inte fått någon sån olämplig fråga någonsin lustigt nog!

    Grattis till första utkastet Muffins! Hoppas att du får bra och konstruktiv feedback.

  • viktualia

    Tjohoo!!!

    Vickans yrselfaktor är på MILJARDnivå idag.. maj godnääss... idag har min jobbvärld snurrat så fort att jag är alldeles färdig. Dagen toppades med att min företrädare ringde och bad om jobbmässigt stöd - varvid min snurrighet passerade all rimlig nivå och chefen ska vara OTROLIGT glad över att han hade skrivit "gfd" på sin dörr vid det laget......

    ....jaja.. nu är jag hemma och maken försöker engagera mig i köksrenoveringsplaneringen... med hjälp av IKEAs planeringssystem är köksrenoveringskostnaderna just nu på 60 000....

  • viktualia

    Hej Anne!!!! *vinkar glatt* Är du vaken?!?!

    60 papp är med ungefär hälften av vitvarorna och lite väl simpla bänkskivor och jox. Så det blir nog en spaningsresa till Ikea på söndag för att titta på hur alternativen ser ut IRL.

  • viktualia

    helg jaa.. hm.... det är snart sovdags för mig som känner att utmattningens tid är nära... imorgon kl tio ska vi träffa de nuvarande ägarna till huset... och det känns SÅÅÅÅÅ tiiiiidigt...

  • anne på grönkulla

    haha, ja det skulle jag oxå tycka - jag begrundade just min vecka - anställt städhjälp o druckit en massa vin med kollegorna (ja, du vet...) - inte så illa.

    men både idag o imorrn har sovmorgon, ska oxå lägga mig strax o läsa

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7