• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • Telemarkgrrl

    Heeeeej Pomsisen förresten! Låter lite jobbigt det där med lite sömn och många vaknätter men du låter ju vid gott mod iallafall. Heja heja!

  • anne på grönkulla

    ja, visst är man lite dagvill?

    Här plockar jag med tvätt o försöker komma tillbaks till ensamvardan. Ska handla mat också idag o så.

    O Oms - visst var det super att ha maken här! Det är dessutom förmodligen bara 2 månader till nästa gång, så.

  • Zozo

    Hej allihopa!

    Erkk - drog pa mig jeansen efter julen imorse och fy ! Känner mig som en tunna! Blähä! Så jag joinar Vickan i kampen mot kilona.. Bäst att satsa nu och göra sa gott man kan och hinner om ifall att man skulle bli gravid..

  • Zozo

    Näh, jag far bara typ 2x10 minuter om dagen sa det kommer man ju inte langt pa.. Och vädret inbjuder inte direkt till utökade promenader.. Suck!

  • viktualia

    Godmorgon!

    och kom IGEN nu alltså! Bantning är skoj! Mindre kläder är skoj och jag hejar på ER!!! Tjohoooo!!!!Cheerleader 2

    .... fniss.. i verkligheten har jag hamnat på tidernas tristaste viktplatå... hur 17 ska jag ta mig under 74 kg??????

    Hur som - om en stund drar jag till grannstaden för lunch och shopping tillsammans med en skojig kompis!

  • anne på grönkulla

    Jo, jag var ju så duktig för ett år sen o gick ner 7 kilo på 2 månader. Bara på ändrad kost - måste hitta tillbaks till det - och så använda gymkortet mer - gå på löpband o simma är inte dumt.

  • Telemarkgrrl

    Jag är inte så bekymrad över antalet kilon, däremot över flabbet på magen och min icke-existerande kondition. Ändrad kost hjälper inte mig så värst alltså utan jag måste MOTIONERA. Och det är så f*rbannat tråkigt.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7