• grabbarna

    öviksbrudar!! hohooo

    vart är alla? finns det nån ny tråd jag missat..känns lite ensamt här nu *s*

  • Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo
  • järvedsullis

    Känner igen det där sanber... han väntade och väntade, men när min kusin gifte sig blev det liksom lite outhärdligt för min stackars blivande.... han tyckte själv att det blev så väldans stor grej... och det är det väl också men... så vi lät ödet avgöra lite. Han sa till mig påväg till slutspelsmatchen ifjol på långfredagen... - kan vi säga att om MoDo vinner SM-guld så gifter vi oss nästa sommar.
    Jag tänbkte att jag får ta chansen... så jag tyckte att det var OK med förutsättningen att han måste ha ett frieri.... kanske lite konstigt och inte så romantiskt, men det blev ju dubbel glädje när dom vann!!!
    Sedan väntade jag och väntade och väntade men så på midsommarafton var vi bara vi två, vi tog lite fika med oss upp på Ögelstjärnsberget för det var så fint väder på eftermiddagen. Där uppe gick han ner på knä och gav mig mitt frieri. Jag blev varm och glad och sedan kändes det pinsamt att han stod på knä, men....

    Så funkade det för oss...

  • sanber

    hahahahaha UNDERBARt!!!

    Ja det rä bara att vänta...det positiva är ju att då det väl är dax så har jag allt planerat i princip!
    Peder och jag är ute efter samma "upplägg" men han är ingemn vidare planerings människa å jag rä tcvärtom och tar GÄÖÄÄRNA på mig det!
    Så nu sitter man här4 å drömmer och tar del av alals ideer får veta vad som funakde bäst/sämst osv!

    Det enda jag evt är att vi inte kommer ha ett Super duper tarditionellt bröllop...vill ha fest roligt avslappnat..!

  • grabbarna

    I morgon är det äntligen dags då ska jag prova klänningar lite trist att göra det själv eftersom min kompis måste jobba men,men

    Provade löshåret idag, satte dit det väldigt slarvigt men jag tycker det blev nog så bra, tog kort som finns i galleriet, färgen blev kanon också, ska prova locka det nån dag och se hur det blir det ska gå frågan är väl hur länge det håller men det märker jag väl, måste gömma det dock för äldsta blev väääldigt sugen

  • The Bumblebee

    grabbarna - Lycka till med klänningsprovandet imorgon! Å glöm inte att be henne fota!
    Jag har åkt dit på det som mina ungar hade i helgen. I say no more...blir ingen skola imorgon iaf

    Läckert med löshåret! Nu blev jag sugen på att tradera lite jag oxå!

  • Brud 080808

    Provade klänning i går! Och hittade en jag fastnade för men den var DYR! Så vi får se...
    Men nu har jag bestämt vilken ring jag ska ha också Så det är ju skönt!
    Nu rär dte bara en massa planerande kvar...mycket mer än vad jag trodde..*phuuu*

  • grabbarna

    brud 080808

    ja du det är en hel del att planera, vad kul att du hittade en klänning men trist att den var så dyr, vad är det för modell?och vad hittade du för ring? blir ju lite nyfiken ju.. jag har sett vilken ring jag vill ha men sambon var inte lika inne på ide hoppas han ändrar sig när han ser den live...

    jag ska prova klänningar idag och är jättenervös att ingen modell ska passa mig

    bumblebee:

    hoppas du fick en lindrig variant jag har än så länge klarat mig så jag hoppas du itne smittade vidare men jag åt mat jag inte tål istället så jag fick ändå vara hemma från jobbet igår *suck* men ,men är man klantig och läser innehållsförteckningen dåligt får man skylla sig själv...

  • grabbarna

    nu har jag provat klänningar i alla fall och det gick väl sådär...fanns inte så många, provade en utan axelband men det såg jättekonstig ut på mig jättesnygg dock det är samma som jelikir ska ha och den är verkligen snygg i verkligheten men jag såg bara tom ut även med axelband.

    provade två andra också fanns tyvärr inte i min stl så dom är lite stora men man ser ju modellen finns bild i galleriet.jag tror att halternecken blir bäst men jag vill väldigt gärna ha en med röda broderier det är liksom vad jag drömt om så jag får göra allvar av min kinaklänning tanke.

    men man är nog ganska snygg ändå ha,ha i alla fall när man står där och ser sig själv i en sådan klänning..tänk då när man är uppiffad ordentligt

  • Karga81

    Hallå öviks brudar!
    Jag ska inte gifta mig i övik tan i Hudiksvall men jag var uppe i övik för att titta på bröllopsklänningar.
    Men måste säga att jag var så besviken på festprissen, inte på sortimentet men på klänningarna.
    Vet inte om jag kom på en dålig dag men jag kännde mig inte bra bemött. Känndes som expediten tog en blick på mig och tänkte, hon kommer ändå inte köpa nått idag så henne behöver jag inte vara trevlig emot. Jätte tråkigt!

  • Karga81
    Karga81 skrev 2008-02-21 14:44:41 följande:
    Hallå öviks brudar!Jag ska inte gifta mig i övik tan i Hudiksvall men jag var uppe i övik för att titta på bröllopsklänningar.Men måste säga att jag var så besviken på festprissen, inte på sortimentet men på klänningarna. Vet inte om jag kom på en dålig dag men jag kännde mig inte bra bemött. Känndes som expediten tog en blick på mig och tänkte, hon kommer ändå inte köpa nått idag så henne behöver jag inte vara trevlig emot. Jätte tråkigt!
    menade att jag var besviken på personalen inte klänningarna (såg inte vad jag skrivit).
Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo