• Wretenstam

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • september2008

    jag tycker nr 1 eller nr 2. om du tar nr 1 så tycker jag att den ska vara halfull med vatten och rosen ska flyta. eller kanske ännu läckrare att sätta en diskret tyngd i skälken och fyller vasen med vatten så att den är helt under vatten. det får ju så klart inte vara så lång skälk.
    tycker jag i alla fall


  • fitforfight

    rosen ska ju va ganska stor så jag tror inte att man får ner den i glaset. Jag tänkte att man kunde ha såna där gelekulor och sen sticka i en ris så att den vilar på kanten

    Pidis: kan du kolla på dina paket vad dom där kulorna heter?


    september2008 skrev 2008-02-13 09:31:10 följande:
    jag tycker nr 1 eller nr 2. om du tar nr 1 så tycker jag att den ska vara halfull med vatten och rosen ska flyta. eller kanske ännu läckrare att sätta en diskret tyngd i skälken och fyller vasen med vatten så att den är helt under vatten. det får ju så klart inte vara så lång skälk.tycker jag i alla fall
  • Pidis

    Kollar det ikväll när jag kommer hem
    Om jag kommer ihåg det *ler*


    fitforfight skrev 2008-02-13 10:49:15 följande:
    rosen ska ju va ganska stor så jag tror inte att man får ner den i glaset. Jag tänkte att man kunde ha såna där gelekulor och sen sticka i en ris så att den vilar på kantenPidis: kan du kolla på dina paket vad dom där kulorna heter?
  • fitforfight

    Nu får ni kolla mitt galleri igen

    Funderar på att ha servettringen som placeringskort istället för hjärtat som skule sitta på vinglasen. Dom ska va i genomskinlig plexi.
    Vad tycker ni?

  • Pidis

    Fy vad läckert.
    Vilka ideer du har.

    Jag har blivit medlem på familje liv nu äntligen Pidis där också


    fitforfight skrev 2008-02-13 13:14:53 följande:
    Nu får ni kolla mitt galleri igen Funderar på att ha servettringen som placeringskort istället för hjärtat som skule sitta på vinglasen. Dom ska va i genomskinlig plexi.Vad tycker ni?
  • september2008

    skitsnyggt. båda är ju snygga. jag skulle ha beslutsångest


    fitforfight skrev 2008-02-13 13:14:53 följande:
    Nu får ni kolla mitt galleri igen Funderar på att ha servettringen som placeringskort istället för hjärtat som skule sitta på vinglasen. Dom ska va i genomskinlig plexi.Vad tycker ni?
  • fitforfight

    Detta telegram ska jag ha som taostmastern läser upp

    Käre Tinny !
    Vill ta tillfället i akt att gratulera
    Till att du inte behöver leta mera
    Efter någon som matchar dig
    Det vill säga en helt perfekt tjej

    Du har gjort ett riktigt kap ,i frökenlistan lämnar bruden ett stort gap
    Köp henne godis då och då
    Och du hennes livslånga kärlek kommer få

    För kvinnan vid din sida är ju helt rätt
    Glad, sprallig och med ett behagligt sätt
    Snygg, gosig och snäll
    Vacker, intelligent och nästan helt utan gnäll

    Se nu till att vårda kärleken ömt,
    när du idag fått kvinnan som du alltid om har drömt

    Du ser förresten rätt bra ut i din skrud
    Återstår bara lyckönskningar till din brud
    Och låt mig vara helt rak
    Den där kostymen framhäver verkligen din snygga bak!

    Därför vill jag nu höja mitt glas
    Då du idag fått kvinnan som du i framtiden med får dras
    Gratulerar på din stora dag,
    Fast ingen är lyckligare än jag!

    Jag älskar dig och ser fram emot att dela resten av mitt liv med dig!

    Puss & Kram
    Bruden

  • Pidis

    Fan vad gulligt
    Ska ha något liknande *ler*


    fitforfight skrev 2008-02-13 14:44:07 följande:
    Detta telegram ska jag ha som taostmastern läser upp Käre Tinny !Vill ta tillfället i akt att gratulera Till att du inte behöver leta mera Efter någon som matchar dig Det vill säga en helt perfekt tjej Du har gjort ett riktigt kap ,i frökenlistan lämnar bruden ett stort gapKöp henne godis då och dåOch du hennes livslånga kärlek kommer fåFör kvinnan vid din sida är ju helt rätt Glad, sprallig och med ett behagligt sätt Snygg, gosig och snäll Vacker, intelligent och nästan helt utan gnäll Se nu till att vårda kärleken ömt, när du idag fått kvinnan som du alltid om har drömt Du ser förresten rätt bra ut i din skrud Återstår bara lyckönskningar till din brud Och låt mig vara helt rak Den där kostymen framhäver verkligen din snygga bak! Därför vill jag nu höja mitt glas Då du idag fått kvinnan som du i framtiden med får dras Gratulerar på din stora dag, Fast ingen är lyckligare än jag! Jag älskar dig och ser fram emot att dela resten av mitt liv med dig! Puss & KramBruden
  • Ida Halmstad

    jäkla skit dag...ahhhaaaaaaaaa !!!!!!!

    va tvungen att avreagera mig lite, fy fasen vilken jäkla dag. Jäkla chefer som tror att dem kan säga och göra precis hur fasiken dem vill. Vilka tror dem att de är...bara för att de har en jäkla chefsposition behöver dem inte behandla folk hur fasiken dem vill !!!!!!!!!

    Gud va skönt det ska bli med helg, timmarna räknas ner !!!!

    Nu har jag avreagerat mig lite... hur är det med er tjejer annars då, bra hoppas jag !!!

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd