• Wretenstam

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • Wretenstam

    Nu skiter jag snart i allt vad bröllopsplaner heter...jag är jäkligt sugen på borgerligt och utan fest just nu!!!
    Får inte ihop nånting som jag vill...allt blir bara FEEEEL!!

    Så nu har jag fått avreagera mig...det är mina inbjudningar som fortfarande spökar...blir inte bra hur jag än gör...

    Dags att kanske ta lite paus i bröllopsverksta´n?

  • Ida Halmstad

    halloj!!

    Ulvatorp- ta en liten paus från allt så ska du se att inspirationen kommer tillbaks ! säg till om du behöver hjälp med nått !

    Mailade med fotografen idag, hon från mässan. Det va en tjej här inne på BT igår som frågade efter en fotograf och då rekommenderade jag hon fotografen från mässan, den fotografen som jag nu bytt till. Denna tjej gjorde en bokning hos fotografen och bara för att jag rekommenderade henne ska jag nu få en canvastavla upptryckt med en av våra bröllopsbilder...:) det va gulligt tycker jag av fotografen !!!

  • fitforfight

    det kommer tillbaka! vi får väl träffas snart igen så vi kan hjälpa dig brainstorma på plats

    Mina inbjudningar postas imorgon och jag har två kvar att göra!

    Jag kan inte bestämma mig för om jag bara ska ha jordgubbstårtor eller om jag ska göra en fin,den rosa och vita imitt galleri på FL

    www.familjeliv.se/hem/fitforfight/galleri.php%E5rtor

    Saken e den att det e ju inte så snyggt med rosa och sen rött....


    Ulvatorp skrev 2008-02-12 20:15:06 följande:
    Nu skiter jag snart i allt vad bröllopsplaner heter...jag är jäkligt sugen på borgerligt och utan fest just nu!!!Får inte ihop nånting som jag vill...allt blir bara FEEEEL!!Så nu har jag fått avreagera mig...det är mina inbjudningar som fortfarande spökar...blir inte bra hur jag än gör...Dags att kanske ta lite paus i bröllopsverksta´n?
  • fitforfight

    åhhh vad snällt! dom är ju inte billiga annars
    Ida Halmstad skrev 2008-02-12 20:28:52 följande:


    halloj!!Ulvatorp- ta en liten paus från allt så ska du se att inspirationen kommer tillbaks ! säg till om du behöver hjälp med nått !Mailade med fotografen idag, hon från mässan. Det va en tjej här inne på BT igår som frågade efter en fotograf och då rekommenderade jag hon fotografen från mässan, den fotografen som jag nu bytt till. Denna tjej gjorde en bokning hos fotografen och bara för att jag rekommenderade henne ska jag nu få en canvastavla upptryckt med en av våra bröllopsbilder...:) det va gulligt tycker jag av fotografen !!!
  • september2008

    jag kan hålla med på ett sett att det kanske blir konstigt med nå mycket rosa och sedan en röd tårta. men samtidigt tycker jag nog att en riktigt härlig jordgubbstårta passar bättre.


    fitforfight skrev 2008-02-12 22:35:24 följande:
    det kommer tillbaka! vi får väl träffas snart igen så vi kan hjälpa dig brainstorma på plats Mina inbjudningar postas imorgon och jag har två kvar att göra!Jag kan inte bestämma mig för om jag bara ska ha jordgubbstårtor eller om jag ska göra en fin,den rosa och vita imitt galleri på FLwww.familjeliv.se/hem/fitforfight/galleri.phpSaken e den att det e ju inte så snyggt med rosa och sen rött....
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd