• Wretenstam

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • september2008

    jag gick in på bibblan innan jag skulle till bvc. hittade en massa roliga böcker om bröllop. ska kolla i dom i morgon. är det något bra så tar jag med dom.

    lotta- mycket trevlig lunch


    Ulvatorp skrev 2008-01-30 18:27:40 följande:
    Idag var jag och september på Halmstad Hobby och kollade lite papper till inbjudningar etc. Det hela slutade med att jag köpte boken; "Den stora festen" (designa ditt eget bröllop) men det blev dock inga papper. Hade jag huvudbry innan ska vi inte snacka om vad jag har nu.Tar med den på lördag om någon skulle vilja bläddra i den.
  • september2008

    nej men då var jag först idag
    sitter här hemma och ska snart äta lite lunch
    sonen är på dagis och mannen jobbar. lite ensamt och tyst men men...
    väntar på att dom ska ringa mig och säg att jag har jobb men efter som jag har jobb nästa vecka så blir nog denna väldigt lugn.
    håller på att fixa i köket. efter det så ska jag belöna mig med amelias bröllopstidning och även kolla igenom böckerna jag lånade igår. kanske hinner jag även kolla på någon av mina serier som jag har på datorn. just nu har jag så många att jag inte vet villken jag ska välja.

    Någon som vill välja åt mig. Jag har Gossipgirl, grays anatomi, heros, private practis (spin off från grays anatomi) och dexter

  • september2008

    jaha här sitter man i godan ro och helt plötsligt kommer sambon hem. lite att göra på jobbet så han slutade tidigt.

  • Wretenstam

    Ha ha...du också!?
    Conny gick också hem tidigare, åkte och hämtade Casper så behövde jag inte dra upp lillen. Snacka om att jag blev snopen...
    Vet inte vad som har hänt...
    Men i morgon ska jag tydligen få en trerättersmiddag med vin och hela köret när ungarna lagt sig.
    På lördag kommer svärmor hit och tar kidsen en stund för Conny har bokat in oss på bio. National Treasure 2 - ska bli härligt!!
    Vet inte riktigt vad jag gjort för att förtjäna allt detta, känner mig som en liten prinsessa

    Känner mig lite svajig just nu...känner mig stressad när det gäller bröllopsplanerna. Känns inte som jag kommer någon vart...Behöver en hink självförtroende boost och lite lugn och ro. Och VAR får en 2 barns mamma det ngnstans?


    september2008 skrev 2008-01-31 11:30:00 följande:
    jaha här sitter man i godan ro och helt plötsligt kommer sambon hem. lite att göra på jobbet så han slutade tidigt.
  • september2008

    oj oj villken härlig helg du har
    sådan kille skulle man ha hi hi hi
    bio är alltid kul. filmen som ni ska se kollade vi på för ett tag sedan. den var jätte bra om man gillar den sortens filmer. och det gör vi
    and ork så ska vi nog alla hjälpa dig. det kommer att lösa sig. allting behöver inte vara färdigt flera månader innan bröllopet. Tänk på att vi träffas på lördag och att nästa lördag ska vi på mässa. ideer och tankar kommer att flöda och orken kommer


    Ulvatorp skrev 2008-01-31 14:56:50 följande:
    Ha ha...du också!?Conny gick också hem tidigare, åkte och hämtade Casper så behövde jag inte dra upp lillen. Snacka om att jag blev snopen...Vet inte vad som har hänt...Men i morgon ska jag tydligen få en trerättersmiddag med vin och hela köret när ungarna lagt sig.På lördag kommer svärmor hit och tar kidsen en stund för Conny har bokat in oss på bio. National Treasure 2 - ska bli härligt!!Vet inte riktigt vad jag gjort för att förtjäna allt detta, känner mig som en liten prinsessa Känner mig lite svajig just nu...känner mig stressad när det gäller bröllopsplanerna. Känns inte som jag kommer någon vart...Behöver en hink självförtroende boost och lite lugn och ro. Och VAR får en 2 barns mamma det ngnstans?
  • Ida Halmstad

    hejsan tjejer !!! det blåser lite ute...kom knappt hem !!! men nu äntligen hemma, skönt!! Bara imorgon och sen e det en skön helg. Ska bli roligt att ses på lördag !

    september2008. själv satt jag och såg alla gossip avsnitten en natt, det gick inte att slita sig. Private practis gillar jag också...sådär lite småmysig !!!

  • Pidis

    Min kille ska jobba hela helgen ser honom nog någon timme på söndag om jag har tur.
    Så det låter helt underbart.

    Ideer till bröllopet kan du ju massor på lördag. *ler*


    Ulvatorp skrev 2008-01-31 14:56:50 följande:
    Ha ha...du också!?Conny gick också hem tidigare, åkte och hämtade Casper så behövde jag inte dra upp lillen. Snacka om att jag blev snopen...Vet inte vad som har hänt...Men i morgon ska jag tydligen få en trerättersmiddag med vin och hela köret när ungarna lagt sig.På lördag kommer svärmor hit och tar kidsen en stund för Conny har bokat in oss på bio. National Treasure 2 - ska bli härligt!!Vet inte riktigt vad jag gjort för att förtjäna allt detta, känner mig som en liten prinsessa Känner mig lite svajig just nu...känner mig stressad när det gäller bröllopsplanerna. Känns inte som jag kommer någon vart...Behöver en hink självförtroende boost och lite lugn och ro. Och VAR får en 2 barns mamma det ngnstans?
  • Ida Halmstad

    har precis vart i affären och köpt amelia brud, ska lägga mig nu och titta....hoppas den e bättre än den förra tidningen jag köpte i veckan !!

  • Pidis

    Tja

    Har någon av er som bor inne i halmstad lokal tv??
    Alltså Halmstad lokal tv inte tv 4 halland.
    Ska nog vara med där imorogn
    De var på bröllopsmässan i helgen och filmade nämligen.
    Vore roligt om någon kunde spela in det

  • september2008

    jag har den. ska försöka spela in den


    Pidis skrev 2008-01-31 18:08:08 följande:
    TjaHar någon av er som bor inne i halmstad lokal tv??Alltså Halmstad lokal tv inte tv 4 halland.Ska nog vara med där imorognDe var på bröllopsmässan i helgen och filmade nämligen.Vore roligt om någon kunde spela in det
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd