• Wretenstam

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • september2008

    FAn jag skrev ett skit långt inlägg. men när jag skulle skicka iväg det så såg jag inte att sonen dragit ut nätverkskablen. allt försvann

    ung j---l

  • september2008

    vad jag förstår så har man sitt kontonr knutet hela tiden till sitt paypal konto. men det kanske finns en extra grej som man kan göra som han missat.


    fitforfight skrev 2008-01-29 10:41:30 följande:
    Hade han kvar sitt kortnummer där då? jag tar alltid bort mitt efter att jag har betalt.
  • fitforfight

    Man lägger ju till ett kortnr när man ska betala ,sen kan man hur enkelt som helt ta bort det när man är färdig. Så får man lägga in det sen igen.


    september2008 skrev 2008-01-29 10:47:16 följande:
    vad jag förstår så har man sitt kontonr knutet hela tiden till sitt paypal konto. men det kanske finns en extra grej som man kan göra som han missat.
  • september2008

    det var ju smart. tror absolut inte att min sambo tänkt på det. då kanske det bli lite mera säkrare.


    fitforfight skrev 2008-01-29 10:55:49 följande:
    Man lägger ju till ett kortnr när man ska betala ,sen kan man hur enkelt som helt ta bort det när man är färdig. Så får man lägga in det sen igen.
  • september2008

    en förkottad berättelse från mitt förra inlägg som försvann

    henry och jag satt på barnakuten igår mellan 20-00. han hade hostat sedan söndagskvällen och igår kväll så blev det bara värre. han pep varje gång han andades och man går riktigt hur han kämpade när han andades. efter som han haft samma sak två ggr tidigare så visste vi typ vad det var. efter att ha fått inhalera medicin så tog läkaren beslut att vi skulle få med oss grejer hem så att vi nästa gång kan behandla innan det blir så här. skönt att kunna få hjälpa han själv i stället för att behöva sitta på akuten i flera timmar bara för att inhalera medicin som man kan han hemma. Så idag har han för första gången inhalerat i sin nya inhalator hemma för sin förkyldningsastma.

  • Kattis080830

    Hej! här knackar det på en varbergare som ska gifta sig i falkenberg. Jag tänkta att eftersom ni bor däromkring kanske ni har tips på någon shysst fotograf. Villo gärna inte åka ner till Halmstad. Vill inte heller att det ska bli svindyrt.

  • Pidis

    Hej där
    Ska gifta mig i halmstad och ha festen i Falkenberg.
    Har hittat en fotograf www.eventphoto.se/
    KOlla med honom.
    När ska ni gifta er??

    Jag bor i Falkenberg


    Kattis080830 skrev 2008-01-29 11:02:10 följande:
    Hej! här knackar det på en varbergare som ska gifta sig i falkenberg. Jag tänkta att eftersom ni bor däromkring kanske ni har tips på någon shysst fotograf. Villo gärna inte åka ner till Halmstad. Vill inte heller att det ska bli svindyrt.
  • fitforfight

    Mn bakar den själv


    Pidis skrev 2008-01-29 13:39:59 följande:
    Var hittar man tårta som inte är så satans dyr???Max 20:-/bit vill jag ge.Förslag?
  • Pidis

    Ja men om man itne vill det.
    Känner att det är så mycket i alla fall i den vevan.

    Fitforfight: Vill du baka dem åt mig??

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd