• Wretenstam

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • fitforfight

    ska du ta bilderna själv? jag jag retuchera dom åt dig om du vill!


    Ulvatorp skrev 2008-01-25 22:32:05 följande:
    Eftersom vi inte kommer att se varandra förrens vigseln - då ser vi varandra för första gången den dagen så tänkte jag ge Conny ett fint album med lite halvnakna och sexiga (om det nu går...)bilder på mig att titta på under dagen. Vi har sagt att vi inte ska ge varandra någon morgongåva, men jag tror nog att jag fixar ngt litet ändå, vad vet jag inte ännu.
  • girlfriend

    oj vad länge sen det va jag va här! har köpt skor, silvriga i matt sidentyg med klack. o armband o örhänge! känns bra att fixat lite. har ni halmstadtjejer fixat några sådana detaljer? vad o hur ser det ut?

  • Ida Halmstad

    girlfriend- jag har fixat lite, finns bilder i mitt galleri. Ska också ha silvriga skor !!!

  • Ida Halmstad

    uppe med tuppen idag, tänka att gud va skönt och få sova men så vaknar man vid halv åtta iaf, behöver nog inte så mycket sömn iaf !

    Har hittat den där ringen nu som jag tjatat om (bilden i mitt galleri), den finns på guldbolaget.se, där står att det finns en återförsäljare i falkenberg. Får gå dit och fråga....måste ju titta på den först !!

    Hoppas att allt e bra med er tjejer annars och att ni får en härlig helg ! Kram kram

  • fitforfight

    Jag har köpt skor som är spetsiga offwhite med stenar på. Sen har jag köpt halsband armband och öronhänge,men det är mest backup ifall jag inte hittar något annat dom va så billiga. Jag har även köpt tiara och sist men inte minst min kläning.

    Ska snart beställa saker till min bukett här
    wedshop.se/index.asp


    girlfriend skrev 2008-01-26 06:43:24 följande:
    oj vad länge sen det va jag va här! har köpt skor, silvriga i matt sidentyg med klack. o armband o örhänge! känns bra att fixat lite. har ni halmstadtjejer fixat några sådana detaljer? vad o hur ser det ut?
  • Pyron

    nu har jag nog bestämt mig...tror jag.
    Vår tårta kommer nog att se ut som nåt av alternativen i mitt fotoalbum

  • Pidis

    Hej tjejer
    Så kul med så mycket folk
    Får snart uppdatera första inlägget

    Idag har jag köpt papper till insidan av inbjudningskorten
    Det blir champagne metalic typ
    Jätte coolt
    Öronhängena är köpta och halsbandet inlämnat för förbättring Får ärva det av min farmor.

    ska bli kul imorgon och få inspiration.

  • september2008

    ida halmstad - om du bestämmer dig för sidenband och vill ha en brosch till så får du gärna låna av mig. Om du inte redan har egen. Jag har lite olika.

    Ulvatorp - kul idé med bilderna. En tanke som slog mig var bara att kommer inte din blivande att umgås med sina kompisar på morgonen??? Bara så att korten inte kommer i fel händer. Det är ju lätt att det ske Men om du bestämmer dig för att ta kort och vill ha hjälå så hjälper jag dig gärna. Fithforfight kan ju få redigera dom i så fall

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd