• Wretenstam

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • Ida Halmstad

    Halloj flickor !!!

    Jag blir helt knäpp på denna sida ibland, varför har det börjat strula så mycket ????

    Ulvatorp- grattis grattis bra kämpat tjejen, gud va duktig du e !!!

    Den 2e låter bra, jag kan nog också då. Ska bli roligt att träffa er !!

  • Ida Halmstad

    Ulvatorp- jag hatar att köra i gbg men det kan ju inte gå fel när 5 tjejer ska hjälpas åt att guida *skratt*.....hur lugnt som helst !

  • fitforfight




    Testa det här tjejer! ahhh! ont i magen!! det va sjukt jobbigt.

  • september2008

    shit hon fick det ju att se skit enkelt ut. skulle en annan göra detsamma så skulle man väl knappt klara hälften


    fitforfight skrev 2008-01-23 16:36:46 följande:
    www.youtube.com/watchTesta det här tjejer! ahhh! ont i magen!! det va sjukt jobbigt.
  • september2008

    Efter som vi nu verkar ha bestämmt den 2 feb så ville jag bara ta initiativ (säkert felstavat) att säga att vi kanske kan ta med oss lite var så slipper fitforfigh stå för allt. Oj allt låter väldigt mycket men efter som vi nu ska försöka hålla smala linjen så kanske vi kan fika fralla eller smarrig sallad. Eller att vi i alla fall delar på kostnaden. Efter som vi satt på E H så länge förra gången så är det väl lika bra att planera in mat och drickpaus mellan allt snack.

    Det var bara min tanke

    Har även kollat vad mässan ligger och kommit fram i stora drag att den ligger mellan liseberg och heden. På heden finns det en stor parkering. Kan ju försöka sikta in oss på den

    Pidis - vart i falkenberg bor du? Efter som vi få hämta upp dig så vore det ju bra att veta. Du kan ju maila mig den infon om du vill

  • september2008

    en helt annan sak

    Jag fick idag inbjudan till Vårruset. Det är den 9 maj typ 18 tiden. Man går, joggar eller springer 5 km. Om man blir ett lag på har för mig 6 st så bjuder dom på en picknick korg. Undrar om det är någon här som vill hänga med mig?????
    Jag är inte så hurtig av mig men mitt företag betalar och att gå 5 km är ju inga problem

    Nå vad säger ni tjejer???

  • Ida Halmstad

    september 2008- jag vill jätte gärna va med på vårruset, det hade ju varit skitskoj att GÅ en liten runda tillsamman *ler*.

    Helt klart att vi tillsammans hittar på nått till den 2e, man kan göra lite knytis, tycker jag låter bra !

  • Ida Halmstad

    har mailat hellkes typ 3 gånger ang en ring men dem svarar inte...mycket dålig service måste jag säga. Det va någon som kom med tipset att den där ringen jag har bild på är därifrån...man kanske ska ringa och skälla lite på dem !!!!

  • september2008

    ida halmstad - jag tar dina och alla andras uppgifter som vill vara med den 2:e
    just det kostar 170 kr tror jag eller så var det

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd