• generalskan

    Eskilstunabrudar var finns ni?

    ska gifta mig i klosterskyrka i Eskilstuna i mars 2008, finns det fler Eskilstuna brudar?

  • Svar på tråden Eskilstunabrudar var finns ni?
  • matildaochniklas

    Jag gifter mig i Fors kyrka i september 2008.

  • fiffinurlig

    Vi gifter oss vid Mälarens strand utanför Torshälla den 10:e maj!!!

  • snart höstbrud

    Jag skriver in mig här oxå ska gifta mig i Lista kyrka 13 september

  • bagar maria

    Hej vi ska gifta oss i Jäder kyrka 23 augusti-så himla spännande och vuxet :)

    Till "snart höstbrud" vad roligt med Lista kyrka- där är jag uppvuxen!

  • fiffinurlig

    Tja när jag ändå har er på tråden så kanske det är någon som vet vart man kan beställa sin bröllopstårta i E-tuna och vad det kostar?

  • snart höstbrud

    till "bagar maria" ville gifta mig i västermo kyrka men den är tyvärr stängd det är mögel och annat skit men vi fick våran präst så nöjd är jag.....

  • matildaochniklas

    Har ingen aning om priser. Men jag tror att konditori janeling och konditori alexandra har bra tårtor. Sen finns det väl typ från ica maxi, det beror väl litepå vad man vill ha.


    fiffinurlig skrev 2008-02-16 15:02:28 följande:
    Tja när jag ändå har er på tråden så kanske det är någon som vet vart man kan beställa sin bröllopstårta i E-tuna och vad det kostar?
  • ja snart jl

    Gifte mig nyligen och janelings har jättebra tårtor, många sa att vår var så himla god och det tyckte vi med!

  • matildaochniklas

    Va hade ni för tårta då?
    ja snart jl skrev 2008-02-17 10:08:01 följande:


    Gifte mig nyligen och janelings har jättebra tårtor, många sa att vår var så himla god och det tyckte vi med!
Svar på tråden Eskilstunabrudar var finns ni?