• Melis

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

    Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • MissLovely

    Tror att det räcker med det vanliga. Det kommer bli mysig stämning endå melis. Hade vatt kul o skriva något fint den dagen och ge det till honom så att han får öppna det på bröllopsdagen

  • MissLovely

    Om han nu kan hålla sig Fast lite svårt att ta med sig det till bosnien hehehe..

    Jag och mina ideér.

  • GBG Brud 08

    Hej!

    Behöver present hjälp till vår 10års dag den 21/12 eller till hans 30 års present i början av december. Är det någon som vet var jag kan köpa cufflinks (Manschettknappar)med en kroatisk grb på??? Har googlat som en galning.
    Om jag inte hinner få tag på sådana, kanske jag ger det i morgongåva. Annars kommer vi ha SPA dag på vår 10 års dag.
    Eller har ni några andra tips?

  • GBG Brud 08

    Tajci
    - Tror du man kan gå till någon guldsmed då eller?
    Har ingen aning om vart jag skall vända mig för att få tag på manschettknappar, eller skall jag kolla med någon i kroatien.

  • MissLovely

    Oj du, det kan vara svårt. Mitt tips är att kolla med någon i Kroatien o be dom kolla upp om det finns där nere.

    Sen kan du även gå o prata med en guldsmed Dom vet nog mer.

  • Melis

    Det finns i Kroatien...såg det förra sommaren när jag skulle handla ett smycke....sen tror jag att man kan beställa det också men det kan nog bli ganska dyrt.....

  • MissLovely

    Brudar vad gör ni??

    En fråga tycker ni att man kan göra en musiklista som man ger till bandet? Eller är det för mycket haha (bara om dom kan låtarna asså)

  • Melis

    Man kan både ha en lista sen kan man begära att de ska läsa sig vissa låtar som ni vill ha på festen... min pojkvän har en kompis som spelar i ett band och de brukar göra det....

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??