• Melis

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

    Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • Melis

    hehehe... kanske ge din älskade ett presentkort på tatuering??

  • Emmilie

    man kan ju ge honom ett fint album med lite mer classy bilder...finns jätte bra fotografer som hjälper till och säger hur du ska göra å så....kvinnliga fotografer...eller så kan ni ta fina bilder tillsammans...

  • dankar

    Okej Emmelie, jag trodde faktiskt också att det gör minder ont för att man har ju lite mer `´hull`´.Tänk så fel man kan ha

  • Melis

    okej...får se hur det blir...känns inte så aktuellt just nu...

  • MissLovely

    Hmm. Sant.

    Vad roligt det hande varit om kunde göra en fejktatuering som håller i en vecka bara klistra på den .

  • Emmilie

    jag har tatuerat mig hos en kvinnlig tatuerare som heter corall...kommer inte ihåg vad hennes studio heter men den ligger vid rosenlund...typ en eller två busshållsplatser innan rosenlundsbadet

  • MissLovely

    Jo vi är verkligen sånna fotofreaks. Älskar att ta kort. Så nått sånt kommer det säkerrt att bli

  • Melis

    du det kan man göra...i kroatien...jag hade en förra sommaren, svart henna...skitsnyggt, höll typ 2 veckor och då badade jag en massa i hav

  • MissLovely

    Jag tror att jag vet var det ligger. Vid en restaurang typ.

    Var ska ni ha bröllopsfesten då?

  • Emmilie

    misslovely du får köpa en sån tatueringsmaskin för barn som finns på br leksaker...bara att tvätta av färgen med tvål...

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??