• Melis

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

    Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • MissLovely

    Melis, vilken bröllopsmässa var du på?? Kanske i Halmstad?

    Jag var där och Hanna Morris hade fina klänningar och dom är såå trevliga.

    Dankar..Vilket fint frieri av din m2b

    Hoppas jag med kan berätta för er snart hur vår går till hehe.

  • Melis

    Jag var på bröllopsmässa här i Hbg i januari, då var hanna morris där...sen var jag där för nån månad sen och provade lite klänningar sen så hittade jag den klänningen jag ville ha i malmö. De på hanna morris beställer inte pronovias mer, ingen aning varför men tydligen så gör de inte de mer.

  • MissLovely

    Jasså. Bra att veta. Men finns det någon bra butik ho er i helsingborg?

  • Melis

    det finns några olika...finna Anina som har fina klänningar i olika prisklasser, sen har vi nån affär där man kan köpa både till män och kvinnor, har dock aldrig varit o kollat klänningar där me rän att jag gått in för att sy upp ett par byxor...sen finns det en affär som har skitbra priser på klänningar både brud och fest men inga typ märkesklänningar...dock skitfina och bra priser(köpte min balklänning där). Ska dit o kolla en festklänning som jag ska byta till på bröllopet...

  • MissLovely

    Vad heter den där du köpte din balklänning?

    Här har vi inte några fina butiker, så jag vet verkligen inte vart man ska åka. Ska du på mässan i gbg i februari. Vill åka dit

  • Melis

    jag ska inte dit...känns inte så aktuellt för min del då jag inhandlat min klänning och fixat inbjudningskort. Där brukar det finnas mycket typ vilken tårta, klänning, hyra olika lokaler etc men då mitt bröllop kommer att vara där nere så kvittar det liksom...

    www.bluecrownfashion.com/ detta är affären...

    Min kompis sa att ni hade lite affärer med brudklänningar i jönköping...

  • MissLovely

    Jo sant, jaaag kommer nooog va lite bridezilla när jag är där. Var i Halmstad och det fanns väldigt mycket inspiration

    Tack för hemsidan.

    Jo vi har, men vet inte om det är något för mig eftersom dom är ganska otrevliga här och inte så mycket att välja mellan hehe

  • Melis

    jaha...nä jag har inte varit i de affärer för att jag köpte min klänning innan men ska ju leta efter en festklänning så då kanske jag åker in till jönköping när jag är där....

  • MissLovely

    Vilka fina klänningar dom hade i den butiken. Jo men festklänningar har dom massor av speciellt den i stan Så du kommer nog hitta nått.

  • Melis

    det känns som brudklänningen var det viktigaste så festklänningen kommer i andra hand....

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??