• Melis

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

    Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • Melis

    Vi förlovade oss i hemlis bara vi två...en dag utan ringar elelr nåt...sen har jag alltid velat att vi ska förlova oss med våra föräldrar närvarande, så blev det. Han och hans föräldrar kom till oss och vi åt middag och allt sånt så förlovade vi oss. Firade gjorde vi första gången genom att åka till stockholm och bo på hotell, sen när vi hade förlovat oss officiellt så hade vi en förlovningsfest/nyårsfest.

  • MissLovely

    Jasså, vad kul? Vad hittade ni på festen`? Berätta mer. Vill me ha en fest men vet inte än.

  • Melis

    a det var inte så jätteinställt på förlovning....vi skulle ut med vänner på nyår så vi var några här hemma som åt middag och förfestade...trevligt....

  • MissLovely

    Jaha.

    Vad kan man göra på en förlovningsfest för kul tycker du? Kan man inte hitta på nått skoj..

  • Melis

    jo det kan man...beror på när man förlovar sig...kanske typ grilla ute och ha brännboll, fotboll och lite sånna lekar....om man förlovar sig på sommaren.

  • Melis

    okej...ska ni förlova er nu under denna vintern...hehhe.....hyra en stuga och åka iväg med vänner...frysa riktigt under dagen för att kunna mysa och så under kvällen spela spel och dricka gott...

  • MissLovely

    Jo vi tänkte åka till Åre eller nått. O sen kanske göra nån fest här hemma med vännerna. Vill hitta på nån kul frågesport eller nått på festen hehe.

    A det blir nog nu i vinter :D Närsomhelst känns det som

  • Melis

    heheh...vad ska ni ha för ringar...ska ni göra som bosnier gör eller svenskar?

  • MissLovely

    Hahahahhaha rolig du e Melis. Om jag har uppfattat rätt onda som bosnier.

    Jag ska ha en ring vid förlovning o sen vid giftemål ska båda ha en ring var. Vet inte vad det blir för förlovningsring min pojkvän överraskar med ring och frieri, jag vet bara att det är nära Vigselringar vet vi inte än. Men nått fint hehe

    Hur gjorde ni? Vad ska ni ha för ringar?

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??