• Melis

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

    Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • MissLovely

    Vad roligt. Men ni är i bra ålder med hehe.

    Samma gäller här, och allt är på sin plats. Jag älskar hans familj o han min o dom varandra o oss. Så det kan inte bli bättre.

    Men tiden går så snabbt

  • MissLovely
    Tajci78 skrev 2007-10-26 20:14:17 följande:
    jag har ingen bra dikt heller men kan du inte skriva ner några rader från nå¨gon fin låt
    Hmm. Vilken då? hehe..

    Tajci när träffades ni då? Hur länge har ni varit tillsammans?
  • Tajci78

    vi träffades när jag var 16år -94 så vi har varit tillsammans i 13 år. Vi hade en tuff period när han gjorde lumpen i serbien då sågs vi inte på 10 månader och det var jobbigt men det gick snabbt ändå.

    Jag har en vacker sång i huvudet men jag kommer inte ihåg namnet och inte texten heller men skulle jag komma på den så säger jag till

  • Melis

    heheh...ni är så roliga...jag och min pojkvän bor 25 mil ifrån varandra och har gjort så från första början. Men snart så....10 månader kvar

  • MissLovely

    Oooooj, och jag som tycker att 3 år är mycket. Grattiiiis!!

    Gör det

  • MissLovely
    Melis skrev 2007-10-26 20:23:08 följande:
    heheh...ni är så roliga...jag och min pojkvän bor 25 mil ifrån varandra och har gjort så från första början. Men snart så....10 månader kvar
    Sant, men sån är kärleken hehe Men vi träffas max 3 ggr per vecka för vi har så mycket att göra.
  • Melis

    ja vi träffas ungefär varannan vecka och då blir det flera dagar i taget...men tiden går fort så...

  • MissLovely

    Jo kan tänka mig. Vet när jag var i Bosnien en hel månad men inte han. Då var det kris kan jag säga hehe.

  • Melis

    hehhe..jag åkte till kroatien förra året och var där en månad innan han kom och vi åkte till bih....så då kan du tro att jag inte åkte detta året...hehhe

  • MissLovely

    Hahahaha Jo jag vet. Vi har med sagt första och sista gången.

    Melis hur förlovade ni er? OCh firade det?

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??