• Melis

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

    Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • Melis

    hehhe tack..det tycker jag också..känns som jag blir kär om och om igen...

  • MissLovely

    Vad snyggt!! Finns det många klänningar i champange i butikerna?

  • Melis

    asså allt beror på affären..men när man provar kläningar så finns de flesta att beställa i vitt och ivory, vissa finna i champange. Många av pronoviasklänningar finns i champange.

  • MissLovely

    För jag är ute efter en champangefärgad. På bilder ser det inte ut att vara så stor skillnad på ivoy och champange. Är skillanden stor i verkligheten?

  • Melis

    asså så här är det...min klänning är ivory i grunden men dess broderier och så är mörkare så den blir mellan champange och ivory....

  • MissLovely

    Så då är inte skillnaden så stoor. Vad skönt.

    Fint par på kortet hehe

    Vad har ni tänkt ha för dekorationer. Jag vet inte hur vi ska göra med taket, vill ha något fint kanske tyg. Vad tycker du?

  • Melis

    hm jag och min älskade pratade rätt mycket om sådant, han tycker att jag tänker för mycket på sånt. Säger att det är viktigare att jag klara av skolan...vilket är sant, för annars blir det inget bröllop. Så jag har bestämt för att jag ska fixa servetter och band till dem nere i bih, sen ska jag försöka hitta små fyrkantiga krukor här i Sverige men inte mer än så. Ska köpa satinband här i sverige så jag har till mina buketter, allt med servetter fixar jag där nere. Sen ska vi ju ha i en restuarang så de sköter allt sånt med dekoration, de har olika som man kan välja, så har de fina förslag till dukningen så kör jag på det annars köper jag där nere och ändrar.

    Hoppas du förstår...blev lite rörigt med allt

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??