• Melis

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

    Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • MissLovely

    Det låter som en perfekt lokal. Den är ganska stor va? Om vi får tag i en så stor lokal så har vi sagt att vi med ska ha runda bord, men annars får det väl bli långbord. Men hur gör ni med dukar till runda bord?

    Vad ska ni ha för mat i buffen och hur har ni tänk baren?

  • dankar

    Min m2b jobbar inom restaurangbranchen, vi kommer att låna dukar
    från hans jobb, finns stora runda till 10-mannabord.Ja lokalen är jättefin och ja den är stor.
    Vi skall ha grillbuffe med en kock som grillar på plats. Vi kommer att ha antingen en förrätt eller någon sorts aptitretare får se. Baren har vi tänkt att antingrn bygga upp eller låna vi får se. Min m2b har fixat bartender från jobbet

  • MissLovely

    Blir Avis nu. Vill me känna någon i resaturangbranschen MEn får väl lösa allt. Vi vill ha en bar, men vill inte att gästerna ska betala för drinkar. Annars får vi ha en liten hörna till dom var dom själva får blanda ihop drinkar, med beskrivning hahaha. Neee nu måste ja sova ska upp om några timmar. Sooov gott så hörs vii!!

  • Tajci78

    Dankar vi har ruzmarin i serbien men vi fäster ju även en blomma på ruzmarinen :)

  • dankar

    Ok,det är fint. Kom på nu, har varit på bröllop i sommar där de faktiskt hade blomma, ej äkta iofs, fast den var utan ruzmarin.

  • Tajci78

    våra blommor var inte heller äkta och vi hade svårt att hitta ruzmarin vi fick gå kod svakog seljaka da trazimo tillslut hittade vi

  • Melis

    nu har jag lagit in bild på min klänning i galleriet...så för den nyfikne är det bara att gå in...

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??