• Melis

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

    Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • MissLovely

    Hehhe tack MElis för hjälpen och hemsidan Ska leta lite mer Sooov Goott..

  • dankar

    Tack för den informationen. Vill man att det skall vara fint får man tydligen betala för det. Sov så gott.

  • Melis

    o Dankar jag kom tänka på en sak....Verner & Verner har utförsäljning....massor med saker...vet inte om det är något du behöver men själv handlade jag skitfina orreforsglas

  • MissLovely

    Vaaaa är det sååå dyrt??? Men borde man inte kunna hitta det där nere mycket billigare?? Vad tror ni

  • dankar

    Kanske kan vara en ide att åka dit,min m2b är kock kanske finns det någor billigare där som han behöver. skall även på 30-år fest i helgen. Tack för tipset

  • MissLovely

    Vad bra att jag hinner köpa det nu då innan bröllopet. Jag ska nog testa att sy själv och köpa band i Bosnien. Vill verkligen inte att dom fula stolarna ska synas. Men hur kommer ni ha era runda bord? Jag älskar runda bord och tycker att det ser så snyggare ut. Men vet inte om borde får plats.. Kommer ha minst 150 gäster.

  • Melis

    jag ska nog köpa band här för att jag vill vara säker på att jag får rätt nyans och så....jag köpte en sån keramikkniv till en kompis...70% på allt men skynda dig då det bara är veckan ut...Nu ska jag gå på riktigt...heheh

  • dankar

    Nej, jag vill inte heller att stolarna skall synas.Vi skall ha 10 bord, vi blir 100 gäster. Vår festlokal är stor med panorama fönster på båda sidorna av festlokalen. På den ena sidan ser man havett och den andra serman hamnen och HBG. Vi skall ha borden på den sida mot havet och ha andra sidan fri för maten(buffe), dans , bar och sitthörna. Vi kommer själv också att sitta vid ett runt bord med kuma, kum, tärnorna och deras respektive.

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??