• Melis

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

    Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • Melis

    båda har typ 200, och du behövde ju bara 100 så kolla upp det, den ena tar 35 kr den andra står det inget pris på.

  • dankar

    Jättefina, men de har bara 70 st, har hittat andra från den 7 okt de har 200, ev de kan vara någonting. Tack för att du letar åt mig

  • Melis

    ja men det var väl den länken jag skickade till dej...de var finast tyckte jag...de med den aprikosfärgade rosetten, vilken jag tycker är gräslig.hehhehe och kostar liksom bara 35 kr

  • dankar

    Ja , det var den, men jag har fattat att de bara har 70 st eller??De andra är fina, men man kan väl ta av bandet,trodde jag för jag vill ha olivgrönt sidenband

    Miss Lovely det finns under bröllopstorget

  • Melis

    heheh...ja tjejer nu ska jag sova. Måste upp tidigt, skolan väntar...ha de bästa...lycka till med ert letande efter Köp&sälj..hehhe

  • MissLovely

    Men oj vad mycket pengar det blir om man börjar räkna.. Kanske funkar om man tittar på bilden o syr själv.

  • Melis

    innan jag går så vill jag bara säga att sidenband eller satinband är dyrt som fan...jag ska ju ha satinband till mina dukningar det billigaste jag hittat är typ 4 kr/ m satinband som är 16 cm brett.

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??