• Melis

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

    Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • Melis

    det löser sig nog...särskilt om du inte är så jätteinställd på att det måste vara en särskild.... De flesta ha rea nu på 2007 års kollektion för att 08 har redan kommit ut....sen kan man alltid sy in..lättare det en sy ut....

  • dankar

    Ja det gör det, klänningen är faktiskt mitt minsta problem, det viktga för mig är att den inte ska vara för mycket med för mycket tyg och släp. Befinner mig i en märklig situation, men det ska nog bli bra.

  • Melis

    ja men har man den iställningen så går det bra....jag kände att allt typ var klart när jag beställde klänningen....

  • dankar

    Bra, nu kan du bara slappna av och drömma om din bröllopsdag.

  • Melis

    ja..men det finns andra saker som kommer att överta den oron, speciellt när man ska bröllop utomlands

  • dankar

    Äh, det är ingen fara med det, det löser sig. Vad kan gå fel??
    Du gifter dig med den du älskar, mer behöver du inte bekymmra dig om. Mig veteligen så brukar det gå smidigt till där nere,de flesta vet hur allt funkar . Man kan fixa allt med bröllop på ett par veckor som tar ett år här i Sverige.Jag vill inte nonchalera din oro, men detta är mitt råd till dig:Att slappna av och njuta.

  • MissLovely

    Så nu är jag tillbaka brudar. Har följt er vid sidan av lite, men var tvungen att fixa en grej på datorn. Era klänningar är jättefina.


    dankar skrev 2007-10-21 23:56:40 följande:
    Äh, det är ingen fara med det, det löser sig. Vad kan gå fel??Du gifter dig med den du älskar, mer behöver du inte bekymmra dig om. Mig veteligen så brukar det gå smidigt till där nere,de flesta vet hur allt funkar . Man kan fixa allt med bröllop på ett par veckor som tar ett år här i Sverige.Jag vill inte nonchalera din oro, men detta är mitt råd till dig:Att slappna av och njuta.
    Jag måste hålla med dig Dankar. Melis tänk dig att min kopis kusin planerade ett bröllop på 1 månad i Bosnien och allt gick helt underbart. Det kommet gå jättebra ska du se, men förstår din oro. Man är nog lite orolig oavsett om bröllopet är i ett annat land eller här i SVerige
  • MissLovely

    Dankar, ska vi inte sova snart? Alltid jag och du uppe hehe

  • dankar

    Jo det har du rätt i, min blivande är lite gnällig över att jag inte ligger bredvid honom. Go natt, hörs imorgon

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??