• Melis

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

    Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • MissLovely

    Nejdå, jag förstår att ni inte vill vara borta längre tid än en vecka. Men det låter helt underbart, att ni åker bort själva och sen hela familjen. Inget ställe ni alltid velat besöka??

    Jag vill verkligen besöka Hawaii men det är ganska dyrt så vi får se. Annars Bahamas, Maldiverna eller något sådant ställe men vi får väl se. Vill inte slösa allt för mycket pengar.

  • dankar

    Håller med dig med om att slösa bort för mycket pengar. Skulle kunna tänka mig Brasilien, Thailand, Mexico och även det du nämnt. Skulle kunna tänka mig att åka till franska rivieran vi två bara, men det är dyrt.
    Det kanske låter dumt, men hur gammal är du ??

  • MissLovely

    mm..allt det låter väldigt dyrt så man får väl tänka lite + se hur mycket man får i present. För när min blivandes bror gifte sig så fick dom 50 000 kr i present av gästerna. Sååå man får väl hoppas på en sån stoor summa

    Hmm något ställe som kostar lite mindre?

    Neeej inte allt dumt. Jag är 20 men 22 när vi gifter oss. Har varit ett par i 3 år.

    Du då? Hur länge har ni varit ett par?

  • dankar

    Jag är gammmmmmmal, fy så hemsk. 34år. Vi har varit ihop i 6 år.

    Jag har hört att Brasilien inte skall vara så himla dyrt och där ska va mycket fint, men jag vet inte.

    Jag måste gå och lägga mig nu,ska upp och jobba idag ,hehe.
    Hoppas i hör igen imorgon kanske. Sov gott.

  • MissLovely

    Neeeej då..klart du inte är Jag är ung bara. Lite för ung kanske men så är det när man träffar sitt livskärlek tidigt.

    Mmm har alltid älskat Brasilien, har hört samma men får kolla upp det.

    Joo jag ska med jobba snart. Men tappa inte bort tråden nu för det var jätteroligt att prata med dig Tack, Laku Noc! Hörs imon.

  • anaiD

    Bosanska Dubica (kallad Kozarska dubica efter kriget) ligger ungefär en halvtimma ifrån Kozarac och 45 minuter ifrån Prijedor. Una gränsar Bos. Dubica och Hrvatska Dubica. Tack förresten, trevligt och prata om sådant tycker jag :)

  • Tajci78

    Tjejer sover inte ni på natten :) Dankar vi är grannar både i sverige och serbien :) Där nere kommer jag från Mladenovac

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??