• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Snitte- 5/7-2008

    hedebris: verkar ju kanonbra!! nu ska jag med sitta klistrad trodde inte jag hade den kanalen... vilken TUUUUUUR jag hade

    anja: skönt att det gick bra och bra att han kan gå till dagis imorgon!!

  • Anja 19 juli 2008

    Jag är så glad idag...

    Jag förminskade ju min ring och fick den omrhodierad för ett tag sen coh den såg ju inte likadan ut efter det. Jag tyckte att det tog bort en del av det "kantiga" utseendet på ringen, som att kanterna blev för mjuka (fattar ni hur jag menar) och den såg inte helt rak ut. Skumt men jag har stört mig på det som sjutton.

    Jag köpte den ju hos vigselbutiken.se och var sååå nöjd med dem. Men jag lämnade ju in den på en butik här i stan, som skickar ringarna för förminskning till schalins.

    Iallafall så mailade jag vigselbutiken igår och frågade om de förmisnkar och omrhodierar för jag måste ju förminska den ytterligare. Kan inte ha över storlek 16, har för smala fingrar helt enkelt.

    måste ha antingen 15.75 eller prick 16 och den är nu 16.25.

    Iallafall så fick jag till svar utav dem att om jag beställer vigselringen utav dem, vilket jag skrev att jag ska, så får jag en helt ny ring, likadan, för 560 kr i mellanskillnad, vilket är gött m tanke på att det hade blivit såååå mkt dyrare att förminska och omrhodiera igen

    Jag tycker de är toppen...

    SEdan blev Daniel eld och lågor för hans ring, oxå schalins en sådan kantig som jag har som förlovningsring, finns i silver. (han vill ej ha rödguld och vitguld funkar dåligt i hans jobb, blir för repig och ful) så fatta att hans vigselring barakommer att kosta oss 495 kr *asg*

    Jag kommer alltså att få en helt ny förlovningsring, min vigselring OCH Daniels ring för det exakta priset:

    5.300 kr hihi

  • Pumpkin

    Härligt Anja! Tänk om det kunde bli så billigt för oss också

  • Anja 19 juli 2008

    jaja mensan...

    Snacka om det. Från början skulle min vigselring kosta 13.000 och daniels ca 3.000 dvs 16.000, så tja, vi har ju tjänat runt 9.000 kr. Inte illa

  • Flamora

    Gud va bra, anja. Förstår att du e glad.

    Jag e oxå glad. Vi har köpt en bärbar dator, så nu kan både jag och sambon surfa utan att slåss om datorn. Nästan blivit lika beroende av datorn som honom pga BT =)

  • Snitte- 5/7-2008

    Idag när vi lämnade grabben på dagis åkte jag och mannen hem och tog en ridtur (på en riktig häst alltså... var tvungen att förklara med tanke på vissas fantasi här inne hihihi ) efter det åkte vi hem och tog ett bad... sen mös vi riktigt ordentligt

    GUD vad bra att dagis finns! och eftersom hans mamma jobbar så ska han ju vara heltid på dagis även om vi råkar vara lite lediga några timmar här och där... *fniss*

  • Pärlplattan II

    Såklart vi skriver bröllopsfest... Men ändå ororar jag mig. Kanske obefogat. Tänk, det är egentligen mest synd om dem - TÅRTAN är ju värd att kriga för.

    BRA att ni pratar om Hotell.. Det ska ju såklart göras!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.