• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pärlplattan II

    Tack Pumpkin- de hade ju rätt mycket fint. Ska kolla lite mer, tror jag, så får jag se. Inte rätt färger riktigt - MEN, jag är inte den som är den, precis...

  • Pumpkin
    Englali: Nu är ju inte jag jättebäst på att förklara men... Vellum är alltså ett tunt, genomskinligt papper som många använder till t ex inbjudningar. När man öppnar vårt inbjudningskort så kommer vellumet att sitta där och på vellumet ska själva inbjudan stå. Under vellumet ska vi ha en bild på oss i sepia, som alltså skymtas genom vellumet. Hmm, förstod nån det där? Pärlplattan: Jag gillar den där sidan skarpt, de har mycket fina grejer
  • Englali

    Pumpkin: Ok... tror jag förstår. Fick ett sådant inbjudningskort en gång tror jag, men då var inte inbjudan tryckt på vellumet utan vellumet var helt blankt och så skymtade man inbjudan igenom, är du med!?!

  • Anja 19 juli 2008

    Pumpkin

    absolut vitt vellum, tycker inte guldvellum är speciellt snyggt. så det var en lätt fråga :)

    Pärlplattan

    Åh vad glad jag blir. Skönt att du har så mkt stöd. Vilken underbar kurator du verkar ha. LÅter som att hon verkligen bryr sig

    Hedebris

    Tack för grattiset

    Alvaereva

    Paketarslet *asg* hoho...

  • Pumpkin
    Anja: Hehe, misstänkte att du skulle svara vitt
    Är bara orolig att det blir för många färger tillslut, men det ger sig väl när jag sitter med alla grejer antar jag.

    Hann du läsa härinne att Anne var sjuk eller kom hon i alla fall eller vad hände?
  • Pumpkin

    Nu har jag i alla fall beställt brunt papper, pappersskärare, extra skärblad + bigblad till pappersskäraren.

  • Anja 19 juli 2008

    Haha

    jag fick ett sms när jag satt på bussen, från en stalker, hehe... Men jodå, hon kom, med fettigt hår (enligt henne) och ni vet den där röven som enligt henne skulle vara så fet. Den hade hon lämnat hemma. Så himla skumt!

    Önskar jag kunde lämna min röv och mage hemma när gick ut. Vore såååå praktiskt!

    Tack Anne, det var skittrevligt. Synd bara att vi inte hann kolla in några ringar *asg* men det får bli nästa gång. Vi hann ju tjuvröka iallafall

  • Snitte- 5/7-2008

    hihihi pumpkin: sååå ni har oxå kommit på att ha kort på er i inbjudningskorten nu. Äntligen! började fundera på om det var en dälig idé eftersom ingen nappat de senaste 2 åren hahaha

    hur gick det med anja och annes date idag?blev det av?

  • Anja 19 juli 2008

    Åh vad kul pumpkin... jag ser fram emot att få se dina kort sen

    Just eftersom ni ska ha foto under vellumet så råder jag dig bestämt att ta vitt vellum, tror det kan bli lite för mycket annars!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.