• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin

    Grr, jag blir TOKIG! Allt jag vill ha är en liten stämpel med ett/flera tassavtryck - men tror ni det går att hitta? NEEEJ!

  • Alvaereva

    anja:
    asgarvar åt ditt rumpinlägg!! jag är lika elak som du och tycker inte att det är speciellt fint (men min rumpa går väl lite åt det hållet, haha)
    jag bodde en gång på ett internat där en kille bodde som hade sån rumpa. jag minns aldrig vad han hette på riktigt för vi kallade alltid honom för paketarsle!
    usch, jag är så elak, borde skämmas!

  • Anettan73

    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-08 17:43:43 följande:


    Guldfärgat vellum eller vitt vellum? Vad blir bäst tror ni?
    Ja g e kass på sånt men vad e d???
  • Pumpkin
    Alva: Hahaha Anettan: Tunt, genomskinligt papper som många använder som inlaga i inbjudningarna
  • Anettan73

    Ha ha ha Ok....

    HAr oxå googlat efter en sådan stämpel till dig men tyvärr. Hittade gamla anonser på tradera däremot

  • Pumpkin

    Vad snällt av dig

    Nu gav jag dock upp letandet och skickade in en bild för egendesignad stämpel

  • Pärlplattan II

    Tack för att ni är så gulliga!!!

    Idag är en bättre dag iaf... Jag var hos min kurator, och jag skulle ha gått på en kurs på ABF i morse, men det funkade inte, så nästa tillfälle (torsdag) så ska hon komma och hämta mig här hemma och skjutsa mig dit, så jag får någon som följer med mig. Det känns väldigt bra! Jag är sjukskriven till sista mars, och sen vet jag inte. Vi pratade lite idag, och förhoppningsvis kan jag börja med någon typ av arbetsträning efter det.. Hon skulle också kolla om det fanns någon möjlighet att få någon typ av stöd utifrån vid t.ex måltider och när jag ska göra någonting. Vi får se. Men det känns iaf skönt.

    Nu har jag funderat på vart man hittar snygga sidenband? Alltså, jag har hittat på Åhléns, men det är inte så många färger.. Har någon en bra idé?

  • Englali

    Hallå brudar!

    Såg ni diskuterat det där med underhållning. Min kära blivande man har lovat att ta tag i det där, men frågan är hur det går... hm... Är såå kluven vem vi ska ha där. Och för att inte tala om att A är kluven, spec. som han är in the buisness och vet lite vad alla går för. Jobbigt...

    Det där med vellum, känner jag är lite lost där. Hur har ni tänkt använda det, Pumpkin tex!?! Du skriver ju mkt om vellum, förklara för en oförstående Englali tack

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.