• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

    De hade alltså fått en avbokning på det datumet IDAG så gissa om jag tror att det är ödet!

  • Anja 19 juli 2008

    Ja jag vet. Jag är såååååå GLAD

    De svarade faktiskt via mail och jättetrevligt! De skrev att faktiskt fått en avbokning på vårt datum idag och att de självklart jättegärna vill komma till oss hihi (så töntig jag är, fniss fniss)

    Sedan det bästa! Priset!!!

    För att spela under middagen då de går runt med akustiska gitarrer och ackompanjerar till vishäftet och ser till att alla sjungar samma låt/samtidigt/och förhoppningsvis samma tonart (han skrev så ) och sedan även vid dansen, tar de 12.000 precis som Hedebris sa, medan de bara tar 10.000 för själva dansen!

    Jag har inte bestämt vilket, men jag hade ju lixom en smärtgräns på 13.000 så jag är SÅÅÅÅÅÅ glad! jag kan inte beskriva hur lättad jag är över detta som har varit mitt stora problem hittills.

    Det är lixom fixat nu! Jag kan slappna av lite (och börja nojja över att jag inte bokat frisör, make-up eller florist *asg*)

    Har bestämt mig för att skita i fotograf iallafall coh lägga dom pengarna på vickning (som vi eg inte hade råd med) men jag tycker det är viktigare Bryr mig inte så mkt om fotona faktiskt!

  • Anja 19 juli 2008

    Vad hade ni valt? Att för tvåtusen extra ha dem med även under middagen (jag vet inte ens om vi kommer sjunga??? har ju lämnat över ALLT som rör middagsunderhållningen till mina toastmadames!) eller bara vid dansen?

  • Anja 19 juli 2008

    Anne

    Orkar du träffas idag? Säg till annars! Jag är en väldigt förstående människa, fniss fniss

  • Pumpkin

    Jag skulle ha betalt 2000kr extra, lätt! På min morbror och mosters bröllop hade vi så himla roligt under middagen, mycket tack vare det underbara bandet

  • Pumpkin

    Jag måste fasiken ta tag i det här med hår/makeup och florist! Florist kanske jag kollar in i helgen, men frisör och det får nog vänta tills nästa helg tyvärr...

  • AnneiLund

    Jag är såååå sjuk!!!!!!
    Fan trodde jag skulle bli bättre......

    Jag hr precis pratat med Daniel/berggrensson.....men de var inte lediga på vårt datum....FASN...SÅ GRATTIS BABY!!!! DE ÄR SÅ JÄVLA BRA. Men han sa att den dagen han själv ska gifta sig så ville han ha ett visst band och gav mig deras nummer. jag väntar nu på samtal för att få veta om de kan då eller inte!!!

    SNÄLLA HÅLL TUMMARNA!!!!!!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.