• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Englali

    Bellanote: Självklart ska du inte det innan om du hittat din drömklänning. Är den inhandlad och klar redan kanske!?!

    Pumpkin: Ja iofs, men jag vet inte om jag litar på en sådan. Jag är nog för skeptiskt till det... haha! Jag vill inte gå ner i vikt men jag vill omforma kroppen lite. Jag var så otroligt vältränad förut men sedan jag började jobba där jag är nu så går det bara utför. Jag hinner inte. Från det är jag var riktigt liten och började med fotbollen har jag alltid tränat. De senaste 10 åren iaf 4-6 ggr per vecka så det här suger verkligen att ha slutat helt! Men tiden finns bara inte och jag får snart panik!

    Steffis: Tror inte du kommer göra det. Ingen kommer tänka så iaf, det lovar jag. Inte sjutton sitter man på ett bröllop o tänker "Hm... bruden ser allt lite större ut än tärnan där till vänster..." No way, det enda de kommar tänka är att du är fantastiskt vacker tror jag!!

  • sommarbrud 080802

    Jag väger 65 och är 170lång. När jag träffade min sambo vägde jag runt 56kg. Skulle gärna vilja gå ner till de igen,men är svårt. Har fått barn för ett år sedan. Vägde då 74kg när han kom ut,så gick upp endel..sedan "rasade" mina kilon och jag gick ner till 68.. Fick matförgiftning strax innan jul och tappade matlusten och gick ner till 65kg snabbt. Nu ligger jag kvar på 65kg,vad jag än äter o inte äter.. men vill gå ner mer.. Har absolut ingen matlust alls längre och vill inte se mig själv i spegeln. Vill väga under 60,men iaf gå ner till 60kg. Som ni hör så är mitt självförtroende botten.. Sucka..

  • AnneiLund

    Ja Snitte...jättedeppigt!!!

    Vet ni...idag har det varit totalt kaos i Lund, trafiken har stått stilla, bussarna låg i dikena med tanter I dom, vi såg massor med folk som trillade, en bil körde in i lyktstolpen utanför vårt hus, strömmen gick...varmvattnet försvann.....underkylt regn kallas det visst...helt sjukt!!!!!

  • Snitte- 5/7-2008

    englali: åh jag vet.... tänk om man kunde köpa sig mer tid... hihi jag har också spelat fotboll men vi ge mig pga knäskada.. usch och fy, hemsk historia..

    har lovat mig själv att cykla/gå lite oftare till jobbet... men det finns så många anledningar att ta bilen jämt.... för kallt,,,, det regnar.... jag är trött.... nä det blev stressigt osv... haha

  • Pumpkin
    Englali: Alltså jag ska inte heller gå ner något speciellt i vikt, jag vill bara (som många andra) forma kroppen lite och få mer muskelprocent och mindre fettprocent Väger 60kg och är väl ganska nöjd med det till mina 171cm, verkar som att kroppen gillar det också eftersom den håller vikten oavsett vad jag äter eller inte äter.
  • Pumpkin
    Anne: Ja, nog är det deppigt alltid. Men silver är fasiken inte fy skam!
  • Bellanote

    steffis det är surt att ha självförtroende som är slut kört mitt var det över 80 men nu när jag gick ner lite så börjar det komma igen.. men ta det lugnt så ska du se att det går bra.
    det är lättare att gå ner 1 kg 5 ggr än att gå ner 5kg 1 gång.

    anglali klänningen är inhandlad och hänger hemma hos mamma.. kan inte ha den hemma för då kommer den ju bli utprovad varje dag typ..

  • sommarbrud 080802

    Ni har nog rätt tjejer,men mitt självförtroende ligger just nu verkligen på botten och har verkligen ångest över klänning. Bilder finns i mitt galleri på de klänningarna som jag tänkt mig. Och jag ska ha vit som sagt,men lite vinrött i på något sett.

  • Pumpkin

    Fast mina bröst väger ju en hel del också förstås


    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-05 22:51:49 följande:
    Englali: Alltså jag ska inte heller gå ner något speciellt i vikt, jag vill bara (som många andra) forma kroppen lite och få mer muskelprocent och mindre fettprocent Väger 60kg och är väl ganska nöjd med det till mina 171cm, verkar som att kroppen gillar det också eftersom den håller vikten oavsett vad jag äter eller inte äter.
Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.