• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Englali

    Nej det är inte jag... om det var mig du menade Snitte!?!

    Har en massa nya bilder i kameran som jag ska försöka få upp någon dag. Så ni får se hur jag faktiskt ser ut. På pres. bilden så ser man ju inte sååå himla bra.

  • Englali

    Hockey är något av världens bästa underhållning. Det och fotboll, friidrott, skidor... etc. etc. Ja, som ni förstår är idrottsintresset enormt!!

  • Pumpkin

    Här kollas det hockey - man är väl kvinna och kan göra flera saker samtidigt!?

  • AnneiLund

    Hej snyggingar!!!!
    Har flyttat en massa kartonger idag och nu ser jag på hockey....ni vet puck, klubba, is....ring a bell?
    Inge vin hemma...tror jag...ska se om jag kan dricka strakt te och låtsas....
    Hur är det med er?
    Ni har skrivit massor......

  • Anja 19 juli 2008

    Englali

    tjejen i svart är skitsöt absolut men hon bredvid är ännu sötare. Jag trodde oxå att det var du

  • AnneiLund

    Jag loggar ut nu....ska gå från den stationära till den bärbara...kommer snart tillbaks

  • Anja 19 juli 2008

    ANNE



    du MÅSTE gå in på min blogg och kolla korsetten jag funderar på...

    Jag vill veta om du tror att den kommer gå ovanför klänningskanten

    fniss fniss fniss

    www.anjasbrollops.blogg.se

  • Englali

    Pumpkin: Ahh... självklart. MEN, datorn är typ så långt från tvn det går att komma, tyvärr. Jag springer emellan, men när det blev så attans spännande i 3e fick hockeyn mitt största intresse.

    Snitte: Haha, tja... fast lite går ju att se på de två bilderna i galleriet. Jag ser helt vanlig o tråkig ut kan jag lova.

    Får väl skriva en liten personlig pres. om mig själv.
    Johanna, 24.. 25 år gammal i år. Blont ganska långt tjockt hår. 173 cm lång (lååånga ben här), 54 kg tung/lätt (välj själva ) med blå/bruna/gröna ögon (några små stänk av varje) skostorlek 36-37. That´s me... haha! Nu har ni säääkert en mkt klarare bild av mig

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.