• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Mitziemoe

    Godmorgon tjejer!

    Mjo jag har nog lite längre ja..*hehe* men man får ta den snabba bilen *hehe*

    Hedebris

    Oj... jag kommer hålla tummarna för dig att allt ska gå bra!

  • Snitte- 5/7-2008

    Hello ladies!

    Kul att så många hittat sin drömklänning... min är baqra halvklar eftersom jag syr upp den. plan A var att den skulle vara klar till jul men min sömmerska fick ett panikbröllop till 29 dec att sy en klänning till, Jag gjorde håret BTW

    Englali: klart du kan ha samma klänning om ni väntar till 2009! Men som sagt vinterbröllop kan ju vara kanon det med! Pumpkin kan säkert komma med massa tips, för visst planerade ni länge vinterbröllop pumpkin?

    oja vi får inte glömma vår göteborgsträff nu i vår!

  • Pumpkin

    Snitte: Yes, jag tror vi har planerat ett bröllop för varje årstid Fast mest sommar och vinter förstås.
    Är det så mycket snö ute som det är här nu, då är det ju otroligt mysigt med ett vinterbröllop, helt klart.

  • Synthetic

    Jag har nu hittat klänningen Med stort K eller vad man ska säga haha Kommer ha den uppsydd För kommer ha den i mina färger och lite annorlunda mot vad orginalet ser ut osv så har äntligen en sak klar. Ska in till stan nu och köpa material till inbjudningskorten..

    shit måste ringa kyrkan på en gång!

    Ops!

  • Mitziemoe
    Pumpkin

    Jag bor faktiskt 4-5 mil längre norr ut än dig *hehe*

    Men det går ganska fort..*ler*
  • Pumpkin
    Syntethic: Hur ska klänningen se ut då?

    Grr, är så förbannad nu alltså - jag blev lovad att jag skulle få min flextid utbetalad som övertid från förra jobbet, eftersom jag jobbat in en halvtimme på lunchen då och då när det var asmycket att göra - för FÖRETAGETS skull - men se nej, nu får jag inte det. Eftersom jag jobbade på lunchen och det inte var beordrad övertid så kunde de inte ordna det trots allt. Jag skulle alltså ha gett fan i att jobba och låta dem se hur kul det hade blivit då med alla obetalda fakturor
  • Anja 19 juli 2008

    Hello allihop

    har suttit hela morgonen hemma och läst vad ni skrivit men av någon jä..la anledning (nu när min dator ÄNTLIGEN varit inlämnad och är hämtad och klar) så funkar inte tangentbordet. Trodde jag skulle bli galen. Tjöt av irritation så att sambon är iväg nu och köper ett nytt tangentbord till mig (ett sånt där ergonomiskt så att jag kan slippa min onda axel oxå, yeeiihhh )

    är alltså på jobb nu och passar på att skriva ett kort litet inlägg...

    Välkommen till alla nya

    Synthetic
    Vad är det för klänning du hittat? Nyfiken

    Anne
    Jag fikar såååå gärna i veckan SJÄLVKLART inga kakor. Jag kör nutrilett från och med IDAG, för att komma igång lite, suck... har ju gått upp allt jag gick ner med GI under julen *asg* Vad UNDERBART att du köpt klänningen! Blir mer än avundsjuk!!! Gör väl inget att vi har samma klänning juuu... Jag blev bara såååå lycklig att du föll för den, för då måste det ju betyda att den är lika vacker i verkligheten som på bild, eller ÄNNU vackrare, eller hur Jag tycker faktiskt att du och jag ska korsett-shoppa tillsammans Jag vill ju ha en RIKTIG korsett! Ska du oxå ha det? Eller ska du ha en korselett eller nåt annat? Men vi måste absolut ta en fika och gå runt och kolla på ringar!!!

    Allmän fråga:

    Ser att vissa av er skriver om att ni bokat PRÄST???? Vad sjutton menas med detta??? Jag har bokat kyrka! INgår inte prästen då? Det är väl så att där är en specifik präst som jobbar i en specifik kyrka och har alla gudtjänster/dop/bröllop där? Jag har aldrig behövt boka präst vid tex dop och liknande! Ska man BOKA prästen utöver att man bokat kyrkan. Snälla någon förklara för jag blir nervös!!

  • Anja 19 juli 2008

    Ett irritationsmoment...

    Idag började jag så smått med nutrilett (ska byta ut alla måltider utom en, just för att komma igång igen, inget långvarigt alltså) och när jag så kommer till jobbet idag så kommer vår kanslist med en enorm och exklusiv kartong, suck...

    Jag har MISSAT att det låg en julklapp till mig på kontoret (har ärligt talat undrat om de glömt mig *asg*) och så är det SKITGOD, FIN choklad.

    Jaha lixom...

    Nu tänker jag så här... VA f..n, jag kan vänta m nutrliett till imorgon och trycka i mig choklad ikväll nrä jag kommer hem till mitt nya tangentbord och kan sitta och prata m er hela kvällen = ååååååhhhhh HÖÖÖÖG mysfaktor

    eller så kan jag spara den, gå och titta på den och äta mitt jä..la nutrilett och sedan falla pladask så fort jag tycker att jag varit lite duktig....

    eller så kan jag ge bort den och gräma mig i all oändlighet för att jag själv är så hopplös att jag inte klarar att bara öppna den, ta en bit och sedan tycka att det är bra...

    va f...n, varför just idag?????

    Om jag fått den igår så hade jag ju lixom FÅTT, då hade det varit OK, för det var ju IDAG jag skulle börja vara duktig.

    Ääähhh sånt här suger fett

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.