• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin

    Välkommen Flamora! Berätta gärna lite mer om er och ert bröllop

    Inbjudningskorten låter jättehäftiga!

  • AnneiLund

    Flamora
    Det låter ju hur fint som helst!!!!
    Lycka till i Vinslöv.....kanske hittar du din drömklänning just där!!

  • Bellanote

    hejsan blivande brudar.

    la in en bild på mig i korsetten som jag ska ha och vilka babooms man får i den plus att naglarna ligger där alltså så som jag ska ha dem på dagen D..

    Har tjatat och tjatat på sambon att han ska va mer delaktig i bröllopet och här om kvällen spelade han upp typ 3 låtar som han vill ha med men kommer jag ihåg någon? usch vad dålig man är.

  • AnneiLund

    Bellanote!!
    Baboooooms var rätta ordet!!!
    Skithäftigt!!!
    Ska själv snart ut och kolla på korsetter och får jag bara hälften av effekten så slår jag till!
    Snygga naglar!!!!

  • Bellanote

    ha ha usch måste göra mig i ordning och ta någon bättre bild med brun utan sol och grejor..

    ska ni sol duscha, solarium eller hur gör ni? med brännan menar jag.

  • Pumpkin

    Ja nog blev det babooms alltid

    Vad gäller bränna så vet jag som sagt inte, kanske blir en kombination av flera olika sätt...

  • Englali

    Hej tjejer!

    Nytt år och nya tag... får väl se då om det blir något bröllop för oss nu 2008 eller hur det blir

    Nyårsafton var vi hemma 00.35 för att vara exakt. Då hade jag fått nog... så underbart det var att få komma hem så tidigt o bara vara.

    Var o fingrade lite på min klänning i helgen... åh, den är bara sååå vacker. Jag vill ha den på min NU!! Om jag inte får använding för den nu i år... kan jag då ha den till kanske nästa sommar!?! (-09) Det borde väl gå.

    Åh, jag är SÅ otroligt kluven. Ena sidan av mig vill bara fly allt och planera bröllopet i min egna lilla fantasivärld men så fort jag slutar med det å går från datorn så knackar verkligheten på och påminner om allt det hemska. *snyft*

  • Pumpkin
    Englali: Klart du kan ha klänningen även om ni gifter nästa sommar - håll figuren bara

    Vad säger din mamma om allting då?
  • Englali

    Haha figuren är det nog inga större problem. Jag går ju inte upp ett gram i vikt, vad jag än äter. Plus att klänningen är i strlk 36 och behöver sys in, så jag har lite att ge på

    Hon säger inte så mkt, mest ledsen chockad och orolig. Som övriga familjen. Vi vet ju inte något ännu. Så det är lite tungt... eller inte så lite faktiskt.

    Hade ni en bra "jul"/nårsafton då? Fick du något fint av Lasse!?!

  • Pumpkin

    Dåså, då kan du garanterat ha klänningen nästa år också om det skulle bli så

    Av Lasse fick jag ett presentkort på MQ och en vetekudde att ha på magen när mensvärken knackar på, som jag har tjatat om att jag ska köpa hur länge som helst

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.