• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Synthetic

    Tack Tack Vi är Caroline och Anders som i år blir 25 resp 30 bast Bosatta i den stora lilla staden Stockholm lyckliga föräldrar till Ida (snart 2 mån) och Elvira (2 år). Vi har prel sagt 8 augusti och inte kommit så långt än men jag har nu börjat titta som en tok på ALLT!

    kan fråga er om råd redan nu om en sak.. kan man som bystig ha denna:
    shop.textalk.se/se/article.php&art=297306

  • GME76   080802

    Klänningen är jättefin .

    Vi har praktiskt taget samma åldersskillnad på våra barn .

  • Snitte- 5/7-2008

    jättefin klänning! hmn... bara du hittar en grymt bra bh så borde du kunna ha den även om du har stor byst.... ut och prova

    8 augusti.,,, då är det dags att örja boka saker nu,,, det datumet är jätte populärt i år så många festlokaler m,m är redan bokade...

    Härligt med barn!, vi har bara en liten jackrussel till bebis vi... hoppas på barn efter bröllopet

  • Synthetic

    Vi kommer ta lokalen i anslutning till kyrkan, ska ringa kyrkan i morgon redan för att omboka dopet med vi tänkte först ha vigsel och dop i ett men kände att vi hinner inte ordna allt för en vigsel till MARS! så vi döper bara dottern med närmaste familj då och sen har stort bröllop i augusti

    jo tänkte ha en korselett Så man har stöd hela kroppen upp tur att man har rätt fast byst med

  • Pumpkin

    Godmorgon tjejer!
    Så var man tillbaka på jobbet igen, typiskt, jag som vill ligga hemma med min älskling hela dagen!

    Syntethic: Välkommen hit! Här har du en till 08:a, fast vi bor i Södertälje.
    Klänningen är superfin - samma klänning som hänger hemma i min garderob Jag har också stor byst och det är verkligen INGA problem! Egentligen behöver man inte ens någon BH eller nånting under, den sitter som ett smäck ändå pga snörningen i ryggen Fast underkläder vill man ju ha ändå förstås.


    Jaha, jag har ju gått omkring och varit galet sugen på bebis nu ett tag, men imorse när jag kröp närmare min älskling så slog tanken mig - "Om vi skaffar barn är han inte bara MIN längre!" - och helt plötsligt är jag inte så sugen längre, inte just nu i alla fall Räcka ut tungan

  • Hedebris

    samma datum som mig.

    Vi bokade det mesta i somnras. och då sa dem till oss att vi var sent ute. men det löste sig. nu bor jag iof i malmö.
    det kanske går och lösa där du bor.

    jag har 50 dagar kvar tills den ploppar ut. om den håller tidtabellen. ;)

  • Maggies

    Nu är det ert år tjejer! Hoppas det blir underbart! Jag ska hålla koll på alla era bröllop här framöver.

  • Pumpkin

    Ja, och ni firar ju snart ett halvår som gifta


    Maggies skrev 2008-01-02 10:39:52 följande:
    Nu är det ert år tjejer! Hoppas det blir underbart! Jag ska hålla koll på alla era bröllop här framöver.
  • Brud 080524

    Hej tjejer,

    Gott nytt år på er allihop!

    Håller på för fullt med våra inbjudningar. Hoppas att de ska gå iväg under nästa vecka! Ska bli så härligt att inte behöva hålla tyst!!

    Tänk under detta året blir vi gifta!!

  • Pumpkin

    Gott Nytt År Brud080524! Hoppas du tänker lägga in bilder på inbjudningarna sen så vi får se

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.