• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin

    Mmm, mycket gegga ska det vara!

    Nej, nu ska jag krypa ner i sängen, är helt slut.

  • Hedebris

    hejhej. idag har jag firat min födelsedag på spa och bio kommer nog vara med i tidningen imorgon :D

  • AnneiLund

    Åh gratis Hedebris
    Härlig artikel
    Hoppas din födelsedag var bra!!!

  • Anja 19 juli 2008

    Hej hej

    tittar in lite snabbt innan jag slänger mig i duschen och störtar iväg till jobbet.

    Har fortfarande de flesta julklapparna kvar till alla utom familjen, suck...

    Tror jag fick det till 12 julklappar som är kvar att inhandla, har även tagit på mig att köpa presenter till yngsta pojkens fem dagisfröknar, gulp!!!

    Vi har inte tagit in granen ännu, den står där ute. Daniel högg den i söndags, haha...

    Ingen julmat är inhandlad, inget julgodis är gjort och inga pepparkakor bakade trots att det är VI som håller i julaftonsfirandet här hemma och imorgon måste DAniel åka till Ikea för att inhandla tv-bänk coh två stora förvaringsskåp till hans skivor, så att det överhuvudtaget kan gå att VARA här hos oss!

    Nääää inte f..n har vi mycket att göra!!!

    Blir lite smått matt när jag tänker på allt som ska fixas. Dessutom är det ju bröllop på juldagen och vi måste ha kläder att ha på oss! Fy sjutton vilken stress.

    Tyvärr påverkas jag ju inte av det utan känner mig hur lugn som helst och tänker "det ordnar sig". VAd är det för fel på mig *asg*

    Jaja... det ordnar sig som sagt...

    Hur är läget med er alla

    Hedebris vad kul att se er i sydsvenska, hihi...

  • Anja 19 juli 2008

    Anne

    Jag har letat som en galning efter din ring på nätet!

    Visst sa du att den hette madeleine och att det var en schalins???

    Finns det någon länk? Blir ju jättenyfiken nu!

  • Anja 19 juli 2008

    Hjälp förresten!

    VAd sjutton köper man till fem dagisfröknar, alla i olika åldrar. Två i femtioårsåldern, två i 22-årsåldern, en i 30 årsåldern?

    Jag VET inte alls!!!

    Funderade på att gå till chokladerian och köpa en liten förpackning med såna där vackra underbart goda chokladpraliner och sedan köpa dem varsen jättefin (smakfull, såååå cool) tomte som jag hittat (men de är SKITDYRA så jag vet ej om jag har råd). Eller så tänkte jag att man kan gå till thehuset java och köpa dem varsen färskmalen liten påse kaffe men tänk om inte alla dricker kaffe till sina chokladpraliner lixom??

    F..n så jobbigt detta är!!!

    blommor är så trist. det ger man ju alltid och det är ju inget som varar. Vill egentligen ge nåt som de kan minnas och ha i framtiden lixom... De där tomtarna är superfina i keramik med döhäftiga söta ansikten och glaserade i rött på kläder och mössa (som hänger ner lite över ögonen lixom).

    Men va fa..n, tror EN sån tomte kostar 190 spänn och det är lite saftigt. Vi är 14 st som lägger 30 kr. det blir ju 420 kr så det räcker ju inte alls.

    blääääääää...

    Hjälp mig med förslag!!!

    Tänkte på litet hopplock med ostar och kex och frukt oxå men det är ju inte heller säkert att alla gillar! och det är ju inte heller nåt som VARAR, som de har kvar sen!

    Vad hade ni velat få som dagisfröknar, hjäääälp!!!

  • Mistefy

    Hej hej!!
    Nykomling då då!!
    Vi gifter oss 080726!!!
    Massa kvar att göra!!

  • AnneiLund

    Anjagumman

    Tips till fröknar:
    Tänk julledighet.....
    olika sorters julledighetskitt är kul att få....Inslaget i cellofan....en pocketbok från topplistan (nu har alla tid at läsa), samt en bit god mörkchoklad och en flaska vin. Det kanske kan vara något? Eller korsord, Sudokko (vet inte hur det stavas) och en biobiljett? Eller en stor rosa dildo?
    Äsch jag vet inte...

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.