• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Hedebris

    det hade vi också gjort om vi inte skulle ha guldstil på texten... :( Men det blir för dyrt med tryckeri och skrivaren kan inte skriva ut guld..

  • sariat

    Hej!!

    Jag har precis blivit medlem här och jag tänkte att jag kanske kunde få joina er.??. vi ska gifta oss 16 aug 2008.. kyrkan är bokad och sömmerska är bokad.. imorgon ska vi kolla på ett gästis för att se om vi ska ha festen där..
    Jag tycker det är svårt med planeringen.. det är så mycket så jag vet inte var jag ska börja.. om man ändå hade haft massor av pengar så hade man inte behövt tänka SÅ mycket..

  • Englali

    Livet kan verkligen vändas upp och ner på ett ögonblick!

    Min mamma ringde nu och berättade att hon ska opereras på torsdag. Har varit hos läkaren idag. Det är livmodern och det... uscha! De har hittat något, men det är inte malignt... dvs. cancer, tror de inte. Tack o lov för det!!!
    Men jag blev SÅ ledsen och hon var så orolig när hon ringde... min älskade lilla mamma. Usch, nu trillar tårarna!

  • AnneiLund

    Englali
    Usch, hoppas att det ordnar sig för din lilla mamma. Det blir säkert bra ska du se. Jag förstår att du blir ledsen, det hade jag också blivit.
    Tänker på er!
    Kram

  • GME76   080802

    Så kan det gå när man har lyxig smak


    Hedebris skrev 2007-12-10 19:42:09 följande:
    det hade vi också gjort om vi inte skulle ha guldstil på texten... :( Men det blir för dyrt med tryckeri och skrivaren kan inte skriva ut guld..
    Englali: Hoppas verkligen det ordnar sig. Så läskigt när man inser att ens nära inte är odödliga. Lycka till!
  • Englali

    Tack tack, ja... det går säkert bra. Men ändå, man är alltid orolig när det är de nära och kära som inte mår bra!!

    Idag har A börjat nya jobbet. Han sitter i nya bilen på väg hem från Sthlm nu. Han tyckte det var super idag och kändes så rätt! Så det är dagens positiva då

  • Hedebris

    ska ha färgtema mörkrött och guld....

    GME76 080802 skrev 2007-12-10 20:31:07 följande:


    Så kan det gå när man har lyxig smak
    Englali: Hoppas verkligen det ordnar sig. Så läskigt när man inser att ens nära inte är odödliga. Lycka till!
  • Anettan73

    Pumpkin- Wow vilka fina julkort du har gjort. Jag har bara printat ut o satt ett tråkigt kort på. Men jag har skrivit på insidan att den 26 juli-08 ska bokas redan nu.

    Anne i Lund- Vilka fina mysiga bilder. Var är det????

    Har ni bokat fotograf??? Jag verkar vara sent ute + att der är ju mitt i semester tider... Vet inte om vi ska fota oss i Malmö eller Lund...

  • Pumpkin
    Englali & Annim: Ja, visst kan livet svänga snabbt Hoppas det går bra för er båda!

    Snitte: Japp, nu är jag klar där. Har skrivit ett mail och skickat till en av tjejerna på jobbet, hon ska vidarebefordra det till resten av folket där.

    Annie: Ser inte helt fel ut det där! Anettan: Tack! Förhoppningsvis blir det fler gjorda till helgen.
    Du bör nog se dig om efter en fotograf snarast möjligt, de bästa försvinner snabbt. Vi bokade i september och då var hon redan bokad flera helger nästa sommar.

    Jaha, då sitter man här och försöker vänja sig vid tanken att jag kan vara uppe hur länge jag vill ikväll, för jag har ändå inget jobb att gå till imorgon. Svår tanke att vänja sig vid
  • GME76   080802

    Snyggt!


    Hedebris skrev 2007-12-10 20:56:08 följande:
    ska ha färgtema mörkrött och guld....GME76 080802 skrev 2007-12-10 20:31:07 följande:
Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.