• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Mitziemoe

    *hehe*

    Han tyckte att vi skulle umgås lite..*Skrattar*

    Vaddå jag sitter väl inte alltid framför BT..*flinar*

  • Mikaela 78

    Får man vara med i gänget? Planerar bröllop i augusti och håller på att planera just nu... har hittat fotograf som vi bokat dinbild i Helsingborg, men sen är det mesta öppet... kan någon tipsa om mysiga festlokaler i Helsingborg?

    /M

  • Pumpkin
    Mikaela 78: Självklart, häng på bara! Berätta gärna lite mer om er och hur ni tänkt er bröllopet.
    Själv kan jag inte tipsa om nånting i Helsingborg, men kanske någon av de andra tjejerna kan det. Det enda jag kan tipsa om är att skynda er att boka kyrka/vigselplats och lokal
  • Annim

    Mikaela 78;Välkommen hit! Jag kan inte heller tipsa om festlokaler i Helsingbor. Det enda jag kan råda dig att göra är att slå på nätet och leta upp saken.
    Har ni kollat på klänning än, färgtema, blommor?
    Hur har ni föreställt er att ert bröllop ska vara?

    Ja, ni tjejer! Tänk så fort en dag kan förändras imorse kände jag mig ganksa hoppfull, sedan pratar jag med min m2b i telefon under förmiddagen. Då har de fått reda på att 40st andtällda ska varslas. *suck*
    De har varslat tidigare i år, jag tror det var 70st då.
    Min sambo blev ett av undantagen då. Han har egentligen för lite anställningsår.
    Så han trodde att det var hans tur att ryka nu.
    Shit!!!
    Jag har inget fast jobb och går på timmar. Hur ska vi reda ut det med huset och allt om han får gå hem och inte hittar ett nytt jobb snart!

    Hoppas verkligen nu att någon snart kontaktar mig för ett jobb!
    Vill ha ett jobb NU!!!

  • AnneiLund

    Annim:
    Åh vad jag hoppas att det löser sig för din sambo, verkligen!!!
    Det är kusligt hur snabbt allt kan förändras. Det var samma sak för min sambo, företaget sa upp ALLA och så fick alla på nytt söka om sina tjänster. Han fick tjänsten han önskade...men det kunde precis varit tvärtom.... Vi drog en suck av lättnad. Hoppas ni snart kan göra det oxå

    Kram

  • Snitte- 5/7-2008

    Hej tjejer!

    Vår helg har bestått av luciafirande och jobb.. inte så romantisk men mysigt ändå

    Hedebris: näää stackars liten... tur att det gick bra för lillflickan!

    Annim: hur var din hemsida? Hoppas hoppas att sambon får behåla jobbet och att du hittar ett kul jobb snart!!

    Nu ska jag ringa på ett band

  • AnneiLund

    Jag måste bara få visa några underbara bilder...om ni går in på min sida så ser ni några paradisbilder....GUD vad jag hoppas att bilderna inge ljuger!!! För dit ska vi!!

  • Pumpkin

    25 minuter kvar på den här arbetsplatsen och NU börjar det kännas tungt, riktigt tungt, framförallt att lämna alla Gråter

  • AnneiLund

    Pumkin
    Ja det kan kännas supertufft att lämna kollegor, men nu ska se att det blir ännu bättre på nästa ställe...By the way...har du hittat ett "nästa ställe"?

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.