• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pärlplattan

    Anettan73 - Kanske inte om de inte betalar rubbet..? Det är min gissning!

    Nu ska jag snaaaaaaaart börja med lussekatterna. Hej och hå! Så har jag suttit och planerat helgens godisbak med min vän, vilket ska bli så mysigt. Och så var det ju det där med julkorten. Det får bli i morgon, då har jag förmodligen mindra mjöldamm!

    Vad tror ni om någon slags liten ceremoni på festen, min kusin är ju pastor, så man kanske kunde ordna en liten stund för att liksom bara, få något som liknar en vigsel. Eller?

  • Englali

    Hej tjejer!

    Sitter o väntar på att åka till tandläkaren om en kvart. Det suger verkligen!!! (inga snukstankar nu om du läser detta Anja ) Sak rotfylla en tand så jag ser hur mina 3500:- flyger iväg lite lätt. Åhh vilka tråkiga pengar och varför skulle min förbannade tand spricka!?!

    Snitte: Mörkhårig!? Jag!?! Haha, jag är nog så blond som man bara kan bli. Dock endast på utsidan tål att påpekas

    Pumpkin: Tråkigt att din intervju blev uppskjuten. Var var det du skulle idag annars då?

    Nehe nu ska jag bege mig. Usch, jag ryser på tanken. Har försökt förtränga att jag ska dit. Jag tjuter ju som en tok o vägrar öppna munnen typ, som värsta 5-åringen. Andreas erbjöd sig att ta ledigt från jobbet och följa med mig, men jag avböjde. Något måste jag väl förtusan klara av själv!?!

    Hör av mig när jag vaknat till liv igen

  • Pärlplattan

    Englali - HUR är din tand som du ska rotfylla?? För jag har en som ev. skulle rotfyllas och som fick en tillfällig lagning. Jag har inte ont i den, så länge jag inte äter, men jag tror att det är nå fel, eftersom jag så fort jag tuggar mat får jätteont och sen måste jag använda tandtråd för att det inte ska fortsätta göra ont. Tanden är jättespetsig och mellanrummet till tanden bredvid är ENORMT. Eftersom jag inte har ont alltid, så är det ingen ko på isen, antar jag, men ändå - Ska det vara såhär tills i april så vet jag inte vad jag ska göra? Hoppas iaf att det blir bra med tanden din!

  • Pumpkin
    Annim: Du är jättevacker i din klänning!

    Englali:
    Det var Skopunkten jag skulle till idag, imorgon är det dags för Proffice
    Hoppas det går bra hos tandläkaren!
  • GME76   080802

    Lycka till Pumpkin! Och usch Hedebris. Inte roligt (men bra diet ).

  • maddiz83

    jag ska gifta mig pingstafton-08.
    jg är väldigt ny på detta med forum och så,men kan man bara hänga på i ert gäng och bolla tankar o ideer?

  • Englali

    Im back!!

    Uscha, tror aldrig jag haft sån kramp i käken som jag har ikväll. Fick gapa konstant i en timma och 10 minuter, det ni!! Ska dit två ggr till (nästa gång 21 januari). Tandläkaren är verkligen inte min grej

    Pärlplattan: Jag har spräckt den tanden. Den har spruckit hela kronan och så vidare upp i roten och nerverna där. En sådan MÅSTE man rotfylla eller dra ut så man får en glugg, det sistnämnda vilket jag total vägrar.
    Jag hade ont i den och det isade och ilade i den. Var där för 2 månader sedan första gången och borrade bort hela tanden nästan och fick en "tills-vidare-fyllning" innan rotfyllningen. Idag har jag rensat, nästa gång ska det rensas och fyllas och tredje gången ska jag ju få en ny riktig yta på den.
    Känner du som du gör skulle jag gå och kolla den, de sa till mig att ju längre man väntar att gå om man har ont, desto dyrare brukar det bli. Tyvärr!

    Hedebris: Taskigt med magsjuka igen! Du hade väl det nyss!?

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.