• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Annim

    Måste bara få skratta åt mig själv lite!
    Ser ni att jag försöker döpa om mina svordomar i lite "finare" stil!
    Tycker inte om att svära egentligen, men det är ju så himla bar med svordomar när man verkligen vill understryka det man vill uttrycka! ( fattar ni eller bara svamlar jag )

  • Anja 19 juli 2008

    Anne

    jag lovar ska dra nu... hihi

    Annim

    jag svär aldrig i skrift... vet inte varför men jag har fått för mig att något hemskt händer om jag skriver ut en svordom så jag skriver alltid med punkter, haha... så här f..n, jä..lar etc

    Men du har rätt, det understryker ju VERKLIGEN vad man menar

    Vi har oxå funderat på bugg, lagom svårt, lagom uppsluppet och lagom skämtsamt...

  • Annim

    Vi ska ha coverband!
    Tycker det är en alldeles utmärkt underhållning!
    Det blir levande musik och de flesta coverband har ju ganska bred repertoar och kan spela det mesta som man kan önska sig!
    Om inte annat är det ju många coverband som är villiga att anpassa spelninglistan efter kundens önskemål...
    Jag tror nog att det blir ett häftigt party med vårt coverband som vi tänkt anlita!

    Anja;Kolla lite på nätet! Jag googlade på Coverband+ (ort) dvs Åtvidaberg i vårt fall. Men nu är ju Åtvidaberg liten by!
    Så jag tog närmaste stad! Vilket blev en sökning på;"Coverband+Linköping".
    Fick upp ett par stycken!
    De jag kollade upp hade egen hemsida där de lagt in lite ljudfiler, så man kan lyssna på hur de låter!

    Sedan mailade jag några av dem och talade om att jag var intresserad! Frågade datumet passade?Pris? (Inklusive reseersättning), upplägg?
    Sedan skrev jag även önskemål om musik och om det var OK!?

    Ser fram emot bilder från palatset sedan!

  • AnneiLund

    Sista inlägget innan jag verkligen måste dra till jobbet....
    Suck
    Så lat idag.....

    När det gäller dansen tjejer....glöm inte att jag hittade filmen idag på YouTube och att Anders är i Sthlm....han kanske skriker NEEEEEJ när han får se den. Eller så kanske JAAAAA

    Återstår att se.....

    Annim: har ni redan köpt ring? Så bra, för mig återstår det att få A att gå med på min ring...se om han är villig att hosta upp det som krävs.....han skulle ju lätt hosta upp 30.000 till en skidrsa i Colorado...varför då inte till en ring som jag ska ha för evigt...... Män och deras prioriteringar....

    Anja:
    Ja jag ska tipsa dig om band, promise

    Måste springa nuuuuu

    Kram tjejer

  • Annim

    AnneiLund:(Med Gunde Svan-dialekt)*skjynda,skjynda*!!!

    Nä, vi har inte köpt ringen ännu! Men jag har bestämt mig för vilken av alla modeller jag velat mellan, vill ha!
    Men vill förstås att N oxå ska få se den innan jag betämmer mig helt. Bara han inte säger något klantigt som -Älskling ska vi inte kolla på någon lite billigare ring ,eller, fy sjutton vad ful! . Så jag SKA bara ha den! Det är inte lätt att vara sambo med mig! Jag vill att han ska få vara med och titta på den innan vi bestämmer oss, men det är bara att villigt hosta upp pengarna för den! Annars så straffar jag väll honom med att antingen vara sur och tvär i flera veckor eller sexstrejkar!!!

    Lycka till med att övertala din sambo angående både ringen och dansen! Go girl!!!

  • Pumpkin
    Anja: Åh så roligt att huset är ert nu! Vill också ha nytt, trots att vi ju nyss har flyttat Försöker bearbeta herrn så att vi åtminstone kan tapetsera om, men än så länge får jag ett tvärt NEJ. Trist han är...

    AnneiLund: Jag ska kolla dansen när jag kommer hem, kan inte göra det just nu tyvärr.

    Annim: Just ja, den ringen! Ja men då ska han veta att det är ett BRA pris - 5700kr är inget att gnälla över!
  • Bellanote

    gme såg ett gäng som dansade med sina vänner så istället för med mannen. det var skit coolt..

    anneilund tror den dansen kommer bli skit cool..

  • Snitte- 5/7-2008

    hej!

    Annielund: jättefrän dans!!! vi har oxå halkat in på det spåret att vi ska göra en surprice dans... vi har dock inte hittat låten än... "er" låt är nog så långt ifrån mig som det går så den blir det inte men jag skulle älska att se någon annan göra den!

    anja: gött att ni nu har huset!!! Min svärmor skriver på papper på söndag så vi får henne som "granne" 2 gator bort i februari..

    GME: vad har ni hittat för band? Vi hade helt bestämt oss för Dj men nu har vi visst ändrat oss... haha

    En annan sak: mellan middag (buffé) och tårta skulle jag vilja få ut alla ur lokalen... och ha någon happening... typ fyrverkeri men jag vill INTE ha fyrverkeri... men typ.... har ni något förslag???

  • GME76   080802

    Snitte:
    Vi ska prata med bl a Mazda Combo och sen ett band till som jag inte kan namnet på .

    Vi kommer ha baren öppen på dansbanan så folk får gå dit medan efterrätterna dukas fram.

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.