• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Hedebris

    jag gick in med jämna mellanrum och frågade henne vänligt: varför är jag är på dig.

    då svarade hon: toaletten

    Vad gjorde du på toaletten då?

    då svarade hon: kasta papper

    Sen sa jag vänligt: får du lov att göra så.

    så svarade hon ja.

    hopplöst!!!!!!

  • Bellanote

    ok inte min dator då.. får la lugna sig då, men man är ju bt och fl beroende

  • Annim

    Snitte;Vad bra att lönemötet gick bra! Skönt!
    Fick du en ordentlig fallskärm nu? På ett par miljarder?
    Det är väll de minsta man kan begära!
    Nu fattar ni väll varför ingen vill anställa mig!

    Hedebris;Ja, si dessa underbara barn!
    kan inte ge dig något direkt konkret råd, men när pulsen gått ner prata med henne om det!
    Och som Anja sa (en dag när du orkar) ta dig tid att följa med in på toaletten och visa lugnt och sansat hur man ska göra och beröm när hon gör rätt!
    Jag har dock full förståelse att du inte orkade vara så pedagogisk idag, du är säkert lite sliten nu, efter magsjuka och allt! Stackare!
    *Kramar om*

    Apropå gästlistan! Jag är ff irriterad över att våra föräldrar har gett sig själva någo rätt i att försöka påverka vår gästlista bara för att de har varit så snälla och erbjudit sig att bidra med pengar till vårt bröllop!
    Grrrrrrrrrrrrrrrrr
    De lägger fram argument och betonar starkt varför vi ska bjuda den och den andra.
    Både min pappa t.ex thurnade till över en bekant till dem som så gärna ville komma på vårt bröllop. Vad har den människan där att göra.
    Sedan tjurnade svärmor till över att vi inte funderat på att bjuda min sambos gamla dagmamma och dagpappa som de haft god kontakt med och även sambons gudföräldrar skulle vara självskrivna. Men vad i h...vete!!!!
    Ursäkta att jag spyr galla, jag blir så arg bara.
    Låt oss få bjuda vilka vi vill inget mer snack om det!
    Ska det var så så kan vi lika gärna säga att vi inte vill ha något bidrag till bröllopet!

    Nä, nu får det nog bli bastu-besök för min del här igen. Lugnar nerverna lite!
    Köpte 2 magasin idag! Allt om bröllop nr2,2007 och Bröllopsmagasinet nr 21, 2007 (på ca 538 sidor) tar med mig dem till bastun och drömmer mig bort lite!

  • Snitte- 5/7-2008

    Åh annim jag vill också bada bustu,,, DET ska jag jag ha när vi köper större hus
    Fy för folk som ska tycka och tycka... klart ni ska bjuda de som NI vill ha där!! ( arg gubbe)

    jag har nästasn problem tvärtom, vi träffade några av Magnus kusiner i somras som han inte har haft kontakt med på 10 år!!! (konflikt i släkten) eah måste vi bjuda dem nu frågar vi oss... och ALLA säger, det är bara ni som kan bestämma det.... bla bla bla men jag vill ju ha RÅD
    svärmor är som dina föräldrar tycker vi ska bjuda ALLA grannens moster systers svärmor osv hahaha

    anja: åh, vad synd att du inte tänkte på det tidigare men som skrivit hör ovan, var EXTRA tydlig sedan i inbjudan vilka som FÅR komma och lägg till någon fin rad om att barn är underbara men att ni uppskattar om de stannar hemma på er dag... så det inte blir några missförstånd..

    Hedebris: jag beundrar er alla som har barn bara! det är inte lätt när de trotsar sig... suck skickar kramar!!

  • Snitte- 5/7-2008

    pumpkin: skrev du i ansökan att du köpt dna brudskor hos skopunkten,??? DET måste ju slå högt! då vet de ju att du diggar deras skor iallfall för visst var det skopunkten? har du kommit på om du kna ha skorna... det var välla lite fel färg eller nåt va?

  • Mitziemoe

    Gokväll tjejer!!!

    Nu har vi bokat bröllopsresan!!!!!!

    Känns helt underbart!!!*ler*

    Hoppas att eran dag har varit bra!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.