• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Hedebris

    man kanske leker med hela härligheten och inte bara pinnen ;)

    pumpkin du får vidga dina vyer ;)

  • Annim

    Shiiit! Anja och en del av er andra!
    Jag har alltid fått höra att jag kan vara mycket fräck i munnen men jag har nog mött min övermann/övermannar!

    T.om jag börjat bli lite generad över diskussionerna här!
    Men inte ska jag vara någon mes, ni ska få ett svar på den värdsliga frågan rakad eller ej!

    Jag föredrar orakad, i de nedre regionerna och rakad i ansiktet!
    *Ler generat*

    O för er som kanske undrar! Nej!!!!! Det blev inget igår.
    Jag trodde att min menstrationsperiod var slut men det var den inte.Var iofs så tänd så jag tänkte att jag kan ju göra lite trevligt för mannen. Men han var så trött!
    Men det slutade i att vi låg och småpratade om allt möjligt i säkert 1h i bingen. Vilket oxå var mysigt men jag får vänta några dagar och se om mensen runnit av och så får jag hoppa på han igen!

    Vad händer annars här idag då tjejer!? Eller är ni bara inne på att försöka få till det?

    Jag är hemma med barnen idag! Det är studiedag! Funderar på vad vi ska hitta på för kul! hmmmm....
    Förslag någon?

  • Pumpkin
    Hedebris: Tro mig, jag vet vad som mer finns därnere Men där föredrar jag att leka med händerna, och det gör min sambo också

    Angående skor förresten - ska erkänna att jag är väldigt bra på att köpa skor, men sämre på att komma ihåg att använda dem Annim: Vad har ni för väder?
  • Tosa

    Hej tjejer...

    Måste få skriva av mig lite...
    I början av förra veckan fick jag mejl från tjejen som beställt min klänning att hon fått klänningen och att hon skulle skicka den på torsdagen förra veckan... så jag har vaktat som en hök vid dörren när posten kommit men ingen klänning.
    Idag när jag gick ut på mejlen hade jag fått från henne.
    Där stod det att hennes man inte hunnit skicka klänningen för han har jobbat övertid och inte hunnit innan posten stängt.
    Hon har inge körkort så hon kan inte komma iväg och skicka den...Hon visste väl att han inte skickat klänningen redan i torsdags eller?
    Det värsta är att jag betalat klänningen redan och just nu känner jag mig lite lurad.
    Hon skicakde ju ett mejl iallfall så det var ju skönt men ändå...
    Jag tror ju inte att det är med flit men man kan ju inte år för vad man känner...

    Sorry för gnället men jag kände att jag behövde klaga lite är riktigt besviken eftersom jag planerat med min tärna att jag skulle komma dit med klänningen imorgon och prova den och sen lägga den där för förvaring..

    Hoppas jag får klänningen den här veckan iallafall...

  • Mitziemoe
    Anja

    Har nog ett ex antal skor som skulle kunna flytta...*hehe* säg till vart jag ska skicka dom..*ler*
  • Annim

    Oj, vad ni har hunnit skriva!
    Jag älskar allt som har med mode att göra,skor,kläder,naglar, underkläder, smycken och alla möjliga acossiarier (hur i hundan stavas det)
    Men det är olika vad jag prioriterar att lägga pengar på.
    Därför är ju Second Hand så fantastiskt hittade tex igår när jag var och lämnade en kartong till en Second Hand butik ett par snygga högklackade skor! Svarta! Betalade 50kr för dem!
    Det går att gör massor av fynd!

    Klämde på ett par läckra skinnstövlar, provade oxå men jag har för kraftiga vader än så det gick inte! Synd!
    Såg inget fel på dem, de såg nya ut! 65Kr!

    Men visst jag handlar mycket nytt oxå!
    Nu måste jag gå och ta hand om barnen! Ha det så bra!

    Lycka till med jobbet Pumpkin!

  • Mitziemoe

    Nä tjejer nu ska jag åka å jobba... Men ni får ha en superbra dag!!!

  • Anja 19 juli 2008

    Hohohoho Mitziemoe

    då blir ju din man säkert skitglad *asg* (mer plats menar jag ) men jag menade ju inte att kräva dig på skor *asg*



    Pumpkin

    Jag kan för sjutton inte gå i stövlar med 7,5 cm klack HAHAHA, du överskattar mig, jag hade sett som att jag var dyngfull, hoho...

    shiiiiit f-r sjutton min buss går om tre fem minuter, jag rusar nu, får se om jag kan titta in från jobb...

    vill ju ej lämna er juuu, buhuihuhuuuuuu...

    kram så länge

  • Hedebris

    hehe...7 cm är väll ingenting :P

    har gått med 15 cm som mest :P

    Nu ska jag snart försöka lägga lillan för att nanna middag. undra om det kan bli något mys då ;)

  • Englali

    God morgon!

    NU vaknade jag...!! Gick upp som vanligt i morse och ställde mig i duschen men kände att nej, f-n jag mår inte bra jag fixar inte att jobba.
    Har feber, ont i hela kroppen och känner mig allmänt kass. Skönt o va hemma då men har ändå dåligt samvete för dem på jobbet som får ta tag i o fixa alla mina kunder

    Jösses vad ni skriver här, här gäller det att inte vara pryd

    Vi gick igenom hela gästlistan i går kväll, på HANS initiativ, men blev inte helt klara... vi är uppe i ett 60-tal ungeäfär och det är däromkring vi vill hamna, men så är det några som vi funderar lite på.

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.