• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

    Fast efter 2-3 månader gör man nog vad som helst, hihi

  • Pumpkin

    Från RFSU:

    Tillsammans med kondom är det vatten- eller silikonbaserade glidmedel som ska användas, ingenting annat. Olja förstör gummit – och det snabbt. Silikon är en syntetisk olja, det vill säga den uppvisar och efterliknar samma egenskaper som naturliga oljor, men eftersom den är syntetisk har den inte förstörande effekt på gummikondomer.

    Så då borde det vara lugnt

  • Anja 19 juli 2008

    jag gick och duschade minsann, så nu sitter jag här... (passade dock på att fixa en själv, så jag är inte så jättesugen längre hahaha men vadå, ge mig en halvtimme )

  • Anja 19 juli 2008

    Men nuuuuu Pumpkin... Det är ju för sjutton 22 minuter sen du skrev nåt... Då borde ni väl ha varit klara för ca 15 minuter sen. Kommer du inte tillbaks snart

  • Anja 19 juli 2008

    Nähä jag säger hej hej för en stund, ska fixa lite med korten dårå... Det börjar bli en hög nu Tror jag har gjort 35 stycken hittills. (tur det är många par. Räknade ut att jag behöver göra 47 kort tror jag, eller nåt)??

    kram så länge

  • Englali

    Anja: Nej vi har inga barn, men alla + gnynläkare säger som du, att det förmodligen kommer bli bättre då, men inte 100% säkert.
    Vi vill verkligen ha barn men beslutat oss för att vänta tills efter bröllopet.
    Men då gäller det att köra igång direkt, ev. 1-2 månader innan har vi sagt.
    Ja har haft en massa krångel med äggstockar, tumörer, cystor osv. så jag har fått ett litet "bäst-före-datum" för att starta bebisverkstad och det var omkring 25... plus minu något år och jag blir ju 25 nästa år i nov. Så de e bara att köra gärnet då!!!

  • Englali

    Pumpkin: Hur går det!?! Säger som Anja... nu har du ju inte skrivit något på hur länge som ju..!!

    Nu ska jag o mannen gå o lägga oss, med gästlistan. Vi ska försöka få färdigt den ikväll.
    OBS OBS OBS!!! På HAN, alltså på Andreas inititativ. Inte illa!! Ni vet ju vad jag tycker om hans engagemang, så det är väl bäst jag passar på nu.

    Sov gott allihop! Och till Ina o Adam: Ett STORT grattis till eran lilla tjejja!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.