• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Mitziemoe

    Aj då...

    Men det e ju bara att hoppas på att det blir lite action ikväll då...*ler*

  • Pumpkin

    Ja vad ska man göra när man har en äkta norrlänning till sambo?

    Vi får väl se vad kvällen har att erbjuda helt enkelt.

  • Pumpkin
    Mer BB-nytt från Ina: Lillflickan kom till världen med ett högt skrik och var 46cm lång och vägde 2,8kg.
  • Anja 19 juli 2008

    Haha men dåså Pumpkin... då vet vi att du inte kommer att hänga här på BT ikväll (ialla fall kommer vi sakna dig i en halvtimme, hohoho)...

    Nädå... det blir säkert JÄTTEbra nu när ni ÄNTLIGEN får till det.

    I leksaksväg, tja du, dildos i olika material och former och storlekar, vibratorer, jag har ALLTID mitt vibrerande ägg med i sängen haha, oljor i olika dofter och smaker, sen kan man ju faktiskt ha NUTELLA till allt möjligt hehe, lite handklovar eller rep eller ögonbindel är ju nice ibland, fjädrar och olika såna där massagegrejor att använda är skithärligt när man inte ser nåt, för då blir ju upplevelsen så intensiv.

    Se till att få din norrlänning att öppna ögon och sinnen för olika njutningar nu Pumpkin

    Ibland kan man ju krydda till det även om man inte gör det alltid. Att ta foton eller filma sig är ju oxå rätt så intressant även om det KRYPER i kroppen på mig när jag ska titta på det sen. Gjorde en film t daniel en gång, shit, jag blir generad fortfarande när jag ser den, så jag undviker den

  • Anja 19 juli 2008

    Åååhhh vilken liten tjeja, så mysigt!!! Shit så småttiga dom är... Jag tyckte att mina barn var yttepyttesmå och dom har vägt 3730 g, 3460 g och 3890 g

  • Pumpkin
    Anja: Vi har bestämt oss för att göra upp ett mat- städ- och sexschema *asg* Får väl se hur det går

    Klovar och ögonbindel har jag tjatat om länge, me like! Än så länge använder vi dock bara sjalar eller liknande som finns hemma. Måste fan dra iväg till nån riktigt porrig sexshop snart, mina massageoljor är slut
  • Englali

    HAHAHA!!! Från BT till hetaste sex-sajten tjejer Här får man all tänkbar info.

    Ja Pumpkin... en fråga, vad gör du online här... IKVÄLL!?!

    Jag har väl det inte lika vilt som Anja kanske ( ) Men 2-3 månader, nej ni måste ta tag i det.
    Här hade vi ju ett uppehåll på ett par veckor för ett tag sedan och det var med stor plåga. Förra veckan blev de väl iaf ett par gånger, men gärna mer tack

    (Pumpkin, tillhör jag/Andreas kaningänget eller *s*!?!)

  • Pumpkin
    Englali: Lätt att ni gör! Alla gör det i jämförelse med oss iofs

    Ja, vad gör jag här? Vi har nyss käkat mat och sambon sitter och pluggar till sitt lastbilskörkort...
Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.