• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

    Ja jag hoppas det

    Nu måste jag ju rusa t jobbet. Varför går tiden så fort här på BT. Är som en annan tidszon på nåt vis

    ses ikväll

  • Annim

    Anja;Nu är du sådär hård mot dig själv igen!*Hötter med fingret*
    Sträck på dig och klappa dig själv på axeln. Du har ju faktiskt gått ner en del och du håller ju fast vid att du ska klara av det där sista! Du ÄR duktig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tycker det var en alldeles utmärkt förklaring.

    Jag äter ju samma mat här hemma som resten av familjen. Men vår äldsta son 5,5 år har kopplat att mamma åker iväg och tränar för att jag vill bli smalare och för att det är skönt sätt att koppla av på!
    Han är för gullig ibland! Vet att han vid något tillfälle tittade på min lår och kände på dem lite och sa:-Mamma, du har smalare ben nu! För att du tränar för att bli smalare!
    Gullefjunet så glad man kan bli över sådana uttryck från barnen!

    Känner igen det där med att bli läskad på jobbet!
    Jag jobbar som ni kanske vet som timvikarierande undersköterska och det är ofta som det finns diverse bullar,kakor och ibland tårtor till kafferasten.
    Men jag har lyckats stå emot de flesta senaste ggr.Vilket jag tror beror på att jag ser till att hålla blodsockret på jämn nivå.
    Det enda som jag skulle försöka skärpa mig med är mera sömn tror jag!

    Pumpkin;Du får väll binda fast sambon på ett ställe så han inte kommer undan!
    Då har han ju inget annat val än att sätta igång med det för att få bli befriad!

  • Hedebris

    piaget är en utvecklingsteoretiker. som har tittat på barns utveckling från födseln upp till 12år.

  • Pumpkin

    Nu gör jag inte det Tack för påminnelsen! Ska pussa på henne extra mycket ikväll då


    Alvaereva skrev 2007-11-14 14:35:55 följande:
    pumpkin:du glömmer inte att emilia har namnsdag idag va?
  • Englali

    Hallå tjejer!

    Här har ni varit förhållandevis lugna sedan igår kväll

    Anja och Annim, ni är superduktiga tycker jag! Fortsätt kämpa på, ni kommer klara det galant!

    Pumpkin: Ja, bind fast honom. Tycker jag låter som ett ypperligt förslag. Haha!

    Här är det dock fortf. förvirring ang. inbjudningskorten. Ska vi beställa eller göra själva!?! Jobbigt... Ska inte bestämma oss förräns vi varit i Helsingborg helgen i dec. Då ska vi nämligen passa på att kika runt lite i sådana butiker. Har fått lite tips! Någon här som har något tips på bra ställen man kan besöka?

  • Snitte- 5/7-2008

    HEEEJ! :)

    Pumpkin: GÖTT att du varit så duktigt! kanon med hotellet även om jag inte delar din och anjas uppfattning om bröllopsnatten dagen efter *fniss*
    har det varit med mysigt med Emilia? hur gick/går det?

    Anja: BRA! jag provade GI och tyckte det var toppen! se som sagt till att ha nötter och morötter att knapra på ifall du skulle bli sugen så löser det sig!
    Det viktiga är ju att man inte fuskar för att det ska bli resultat fort...
    Jag skulle gå ner 6 kilo och d et gjorde jag

    Annim: OOJ vad duktig du är också! heja heja!

    Alva: Hur går det med allt? Har du fortfarande ont och så eller har det blivit nååågot bättre? Det är inte långt kvar nu...

    pumpkin: kom på att du skrev för ett bra tag sen att du blivit tillfrågad vilka du ville ha på din möhippa... Vad svarade du då? Jag vill ju ha ALLA men det är ju lite komplicerat bland mina kompisar...

  • Englali

    Snitte: Såg du kommenterat det ang. bröllopsnatten. Vi velar lite där... helst båda nätterna tack

    Hur ska ni göra? Har ni bokat något?

  • Hedebris

    vi ska bara ha på "bröllopsnatten" får se om vi lyckas fixa barnvakt. men det ska nog inte bli några problem. :)

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.