• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin

    Haha, vilken rolig pappa

    Nej det är ju som du säger, för många gånger får man inte bli sviken. Jag har också sagt det (inte till honom dock) att om han inte kommer på mitt bröllop, då ger jag upp. Då har han ingenting att hämta här. Till min student kom han nämligen inte, ursäkten var att de fick fel på bilen efter halva vägen och vände hemåt istället. Idag erkände han dock för första gången (dock visste jag det redan eftersom syrran skvallrat) att det inte var fel på bilen utan att det hade utbrytit nått stort bråk där i bilen. Lät som att han verkligen var uppriktigt ledsen för det, faktiskt.

  • Brud 080524

    Anja: Tyvärr blev bilden jag tog inte bra, kunde inte se något mer än blänket från stenen!

    Men guess what! Jag var och tittade på den idag igen!

  • Pumpkin
    Brud 080524: Haha, tänk så många ggr du kommer att ha varit där innan bröllopet
  • Brud 080524

    Jepp, de kommer ångra att de lät oss ha den där!

    Idag sa expediten att jag kunde komma in och kolla på den när jag ville, hon vet inte vad hon har gett sig in på!

  • Englali

    Brud 080524: Haha, det lär expediten bittert få ångra tror jag Kommer sluta med att de har en bild på dig bakom disken som varning... att när hon närmar sig butiken så... spring för livet eller lås dörren!! Haha

    Pumpkin: Han är rolig och underbar. Min pappa och jag... svårt att hitta något tajtare (möjligtvis mamma och jag då )
    Åh fy... så besviken jag hade blivit. Med studenten och allt. Visar han sig inte på bröllopet, då tycker jag synd om honom. Verkligen, för han kommer gå miste om ett sådant otroligt ögonblick som pappa så han lär få ångra det resten av livet. Usch så hård jag låter, men jag känner så med dig eftersom jag vet hur otroligt viktig min pappa är för mig. Tycker verkligen att du ska låta honom få veta detta, att bröllopet är hans sista chans liksom och that´s it. Annars får det vara...

  • Pumpkin
    Brud 080524: Haha, säger som dig jag - hon vet inte vad hon gett sig in på Englali: Skulle jag känna minsta tvivel runt bröllopet och hans närvaro så kommer jag att säga till honom det, men just nu tror jag faktiskt på honom när han säger att han inte skulle missa det för allt i världen.

    Nej ni tjejer, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Veckan har varit så lååång och jag är så trööött, så nu är jag faktiskt värd en väldans massa sömn!

    Natti natt och kram på er!
  • Snitte- 5/7-2008

    Hello tjejer!

    vad tråkigt att ni har sån dålig självbild pumpkin och pärplattan.. NI VERKAR VARA JÄTTE SÖTA TJEJER!! se er i speglen och säg "vad vacker jag är" istället 3 grr om dagen och tänk inte" men då ljuger jag ju..."

    Pumpkin: jätte synd om din syster som är deprimerad... Bara visa att du finns till som stöd så betyder det jätte mycket!, det är hemskt att säga men ingen annan kan klara henne utr deprissionen än hon själv...

    COOOLT att pappa ringde, vet ju att det inte är så himla bra mellan er!

    Brud 080524: haha kolla inte sönder ringen nu bara

    Nope nu ska jag sova, jag och min älkling drar ju till stockholm imorgon klockan 6... utan vinterdäck, alla är jätte sura på oss... men de kommer på måndag och vi skulle ju åka denna helgen... well well håll tummarna för oss att ovädret inte blir allt för stort!
    Natti natti

  • Snitte- 5/7-2008

    englali: måste bara kommentera...
    gött att kunna bli stylad så där utan att behöva pröjsa... vilket jobb du har!!

    Shit vad hemskt med din kompis vars pappa bara bytte familj så där hux flux... Usch!!

  • Hedebris

    jag och pojkvännen har gemensam ekonomi. så det är så vi löser det. men det är svårt att leva på en lön. iof spenderar jag inget. det är det bara pojken som gör

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.