• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Brud 080524

    Här är jag Pumpkin!

    Är så mycket just nu så jag hinner bara titta in och läsa och hinner nästan aldrig skriva något!

    Såg att jag hade ett missat samtal på mobilen igår från guldsmeden. Det innebär antagligen att min ring är klar!!! Så spännande!

  • Pumpkin
    Brud 080524: Ah, du lever, härligt
    Åh, så spännande med ringen! Du lär ju inte låta den vara ifred särskilt länge
  • Hedebris

    hehe :) vad härligt med bröllopsplanering. jag och pojken har sagt att nu när jag lämnat in min tenta så kan vi börja planera lite mer

  • Brud 080524

    Min sambo har bestämt att den ska ligga kvar hos guldsmeden tills bröllopet så att jag inte kan prova den hela tiden!!! Men då får jag väl gå dit istället!

  • Pumpkin

    Hedebris: Det är ju en bra sporre Brud 080524: Som att det skulle stoppa dig

  • Hedebris

    sitter just nu med vår bröllopshemsida.. men det är svårt... *puh* vet inte vad jag ska skriva.. har inte kommit så längt än..

  • Pumpkin

    Kolla på andra bröllopshemsidor för inspiration, det är det bästa tipset jag kan ge

  • Anja 19 juli 2008

    Haha Daniel sa till mig igår, sådär lite försiktigt frågade han om jag intekunde ta bort texten angående svensexa från vår weddingannouncersida för han vill verkligen inte ha någon svensexa...

    Han avskyr allt sånt där Så han sa istället att jag kunde skriva in att det enda han vill är att gå ut m sina vänner och få en rejäl fylla... Eh, ska jag skriva det lixom hoho

    Han vill helt enkelt inte ha nån aktivitet eller nåt konstigt utan vill bara få gå ut och dricka. (han går typ ut en gång om året eller mindre så det kan han väl få

    Hur ser ni förresten på det här m strippor?? Har läst i andra trådar och förvånats för jag trodde det var helt förlegat!

    jag kan säga att jag hade blivit rasande förbannad på daniels polare om de hade skaffat en strippa som uppträdde för honom. Dels för att JAG har problem m min övervikt och sånt och jag vill faktiskt inte känna att han har suttit o tittat på en skitsnygg brud även om HAN inte bryr sig. JAG hade blivit så jä..la ledsen. det hade sabbat allt. Nu blir jag ju skitnojjig att de ska göra nåt sånt!

    Vi har ju visserligen skrivit att vi inte vill ha nåt sånt!

    Men hur resonerar ni? Jag vill själv inte ha nån manlig strippa. Skulle tycka det var skitfånigt...

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.