• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pärlplattan

    Snitte - Grattis!

    Pumpkin - ECT är Elchocksbehandling som ibland används för att lindra en depression (jag vet inte, men en del kansäkert bli av med det helt, men för mig blev det mer av en lindring) genom att man helt enkelt ger stötar. Man blir sövd, så man märker ju ingenting, men det är en kort behandling, tar ca 5 minuter. Fick sån behandling i somras och upplevde att det depressionen dämpades lite, några veckor/månader därefter. Som det är nu känns det ungefär precis som innan jag blev inlagd vid midsommar, och jag tycker det känns obehagligt. Jag hoppas att behandling ihop med kuratorsamtal kan göra att det liksom fortsätter uppåt, när man väl börjat, så att man inte sjunker ner i hålet igen och inga problem egentligen har löst sig.

    Hann skriva några fler kort igår, man får lite skrivkramp, men det blir snyggt. Tyvärr lyckas jag inte få det helt rakt, men kanske är det bara jag som kommer att se det.. Handstilen är det åtminstone inget fel på, så förhoppningsvis fokuserar de på det!

  • Snitte- 5/7-2008

    Hej tjejer!!

    Tack för alla grattis! har bakat och bakat idag, snart komme de första gästerna

    Anja: Nä.... vad kasst, tycker också du ska kräva att få vara med BYT DAG på möhippan!!!
    Ja... har ju jobbat en del på dagis, herrugud vad trött man blir på vissa föräldrar som river upp himmel och jord för ingenting... *suck* klart att hennes son inte var "oskyldig" de hade säkert en tvist... suck suck suck... det där med kollegan...

    Pärplattan: hoppas hoppas att det fortsätter åt rätt håll! aldrig kul att må dåligt..

    Nepp nu ska jag kila och förbereda inför gästerna!
    Ciao!

  • Pumpkin
    Pärlplattan: Ah, då är jag med. Men nu flyttas nyfikenheten till vad som gör att elchocker fungerar, mycket intressant tycker jag.

    Snitte: Hoppas ni får en trevlig eftermiddag/kväll
  • Annim

    Ha en mycket angenäm födelsedag, Snitte! ( Så korrekt man kan låta eller hur )

    Vad gör ni andra idag då? Jobbar,pluggar,latar er eller något annat kul/spännande.
    Här händer ingenting!
    Är så tråkad och känner mig allmänt less för tillfället.
    Vill ha ett jobb, ett liv och en massa annat!

    Berätta för mig.....................*bored *

  • Annim

    Var är alla?
    Bara jag som hänger här!?

    Bara för att jag inget har att göra ska jag tipsa er om en superb låt som jag lyssnar på just nu.
    Inte rätt titel för ämnet vi egentligen ska hålla oss till men.....Förbenat så vacker den är!

    Apologize-(Timbaland) feat One Republic.

    Får rysningar av den!

  • Annim

    Eller om det är One Repiblic feat Timbaland.
    Skit samma! Ni kanske känner igen den.

    Evelina (tror jag hon hette på IDOL som framförde den för någon fredag sedan. Hon har ju tyvärr åkt ut)

  • Pumpkin

    Men JAG är ju här, skrev ju faktiskt ett inlägg!

    Ja, den är bra... Och Evelina är också bra.

  • Hedebris

    jag har suttit och skrivit på min hemtenta. den blev på 13 sidor. nu ska jag bara putsa på språkeet lite.. den ska lämnas in imorgon..*nervös*

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.