• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • AnneiLund

    Hej tjejer
    På min älsklings plats ligger bara duntäcket fint bäddat och det är sjukt ensamt!!! A är i Florida sen i onsdags....suck....
    Fattar ni...han är i USA, landet med MASSOR av bröllopsprylar...och han är sjukt ointresserad. Suck, vad göra?
    Han ringde nuss, han är på en outlet i Orlando. Fanns en 1000 kvm stor bröllopsaffär där med ALLT man kan tänka sig...kan pallade inte gå in....Men HALLÅÅÅÅ???
    Själv hade jag flaxat runt som en galning....
    Nåja han frågade istället om det inte fanns ngn fin väska han kunde köpa åt mig, på Outletten fanns DKNY, CK, Guess, Burberry och en massa annat...OKej då, svarade jag (man vill ju inte verka svår ) Återstår att se vad han tar hem.....
    Men ensamt är det iallafall.
    Skönt att ni finns här så jag kan prata av mig lite

  • AnneiLund

    JAg skulle skämta till det lite när A frågade hur jag ville att min ring skulle se ut. JAg har bara ett svar på den frågan. The more bling, the better ring!!!! Han tyckte inte alls det var kul.....

  • Snitte- 5/7-2008

    hehe... han såg tusenlapparna fladdra iväg..

    åh vad avis jag är på din m2b... jag vill oxå va i USA och ha möjlighet att shoppa i brudbutiker... ;-( jag är lixom glad över att få åka till stockholm.. hahaha

  • AnneiLund

    Ja det va just det han gjorde....hjääälp hjääälp, alla mina pengar, det e nog just det han tänker.... hmmmmm

    Ja jag vill oxå vara i USA
    Brudnäbbsklänningar, otroligt vackra för några hundringar och för att inte tala om hur foxy mina tärnor skulle se ut med snygga klänningar därifrån..
    Äsch... HAN borde ligga här i sängen och jag borde vara i USA.
    Håller med dig!!!

  • Snitte- 5/7-2008

    hehe, ja tänk om msn bsrs kunde byta...

    Jag ska beställa en hel del från USA men deet vore ju drömmen att åka dit och bara shoppa en massa onödigt gulligt...

    mina tärnklänningar skall oxå beställas därifrån... det blir faktiskt billigare att köpa därifrån även med frakt och hela köret... usch vad dyrt det är med "festklännignar" här... 2500:- och jag ska köpa 4 tärnklänningar... bara neeeej jag tror inte det...

  • Snitte- 5/7-2008

    hehe, ja tänk om msn bsrs kunde byta...

    Jag ska beställa en hel del från USA men deet vore ju drömmen att åka dit och bara shoppa en massa onödigt gulligt...

    mina tärnklänningar skall oxå beställas därifrån... det blir faktiskt billigare att köpa därifrån även med frakt och hela köret... usch vad dyrt det är med "festklännignar" här... 2500:- och jag ska köpa 4 tärnklänningar... bara neeeej jag tror inte det...

  • AnneiLund

    vart ifrån beställer du dina klänningar?
    Jag ska också ha fyra st.....till två tonårstjejer och två vuxna, kul med samma stil...men inte för pluttigt liksom....

  • AnneiLund

    Ja det känns så rätt med dom 4 där framme med mig. Ska alla stå där hela tiden? Eller går dom och sätter sig? Vad brukar man göra? Tack för tipset av sidan, ska in och kola. Synd att den ena lilla näbben är sjuk....

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.